آلگری: سویا تیم هجومی است، باید با دقت بازی کنیم

آلگری: سویا تیم هجومی است، باید با دقت بازی کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - آلگری پیش از دیدار با سویا، در مورد اولین بازی تیمش در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، چهارشنبه شب یوونتوس در اولین جدال خود در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا، در خانه به مصاف سویا می رود، آلگری سرمربی بیانکونری، در مورد رویارویی تیمش با سویا می گوید:

وقتی تیمی مثل یوونتوس در اروپا شرکت می کند، باید برای بهترین نتیجه تلاش کند. سویا سه سال گذشته در لیگ اروپا به قهرمانی رسیده است، پس بازی سختی پیش رو داریم. آنها فصل گذشته در خط دفاع سازماندهی خوبی داشتند، اما این فصل با حضور سمپائولی، تفکری هجومی تر دارند. بنابراین باید صبور باشیم و با دقت بازی کنیم و بدانیم که تنها هدفمان باید کسب سه امتیاز باشد.

در این مسابقه اورا از ابتدا بازی خواهد کرد. فقط یک تردید در خط میانی دارم. بعضی بازیکنان از اردوهای تیم ملی آمده اند و چند بازی پشت سر هم را انجام داده اند، بنابراین باید تصمیم درست را بگیرم، چهارشنبه در این مورد تصمیم نهایی خود را می گیرم.

نمی توانم بگویم که یوونتوس در این فصل، اروپایی تر شده است. این موضوع را باید در آخر فصل گفت. مردم از این صحبت می کنند که هدف اصلی ما باید لیگ قهرمانان باشد. اما شانس های ما در اروپا نسبت به فصل قبل یا فصل قبل تر از آن، تغییری نکرده است. این یک تورنمنت متفاوت است و با سری آ فرق می کند. هدف اصلی ما فتح سری آ برای ششمین بار پیاپی است تا تاریخ ساز شویم.

برایم غافلگیرکننده نبود که دو سال قبل به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم، یوونتوس تیمی است که آماده رقابت با رئال، بارسلونا، بایرن و منچسترسیتی است. از آن تیم، فقط 4 بازیکن از جمع ما جدا شده اند. در تلاش هستیم تا همچنان پیشرفت کنیم و روی مسیر پیروزی قدم برداریم. می خواهیم اولین بازی فصل را در لیگ قهرمانان به خوبی آغاز کنیم.

2021