آیندهوون0، اتلتیکو مادرید1؛ پیروزی شاگردان سیمئونه با درخشش اوبلاک

آیندهوون0، اتلتیکو مادرید1؛ پیروزی شاگردان سیمئونه با درخشش اوبلاک

وبسایت رسمی برنامه نود - در چارچوب هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های آیندهوون و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه فیلیپس به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با درخشش اوبلاک 3 امتیاز شیرین را کسب کند

آیندهوون:: زوئت، برنت، ایسمت میرین، هکتور مورنو، ویلمز، پروپر، هندریکس، دنیل شواب، گواردادو، نارسینگ، لوک دی یونگ

اتلتیکو مادرید: اوبلاک، خوانفران، گودین، خیمنز، فیلیپه لوئیز، سائول، گابی، کوکه، گایتان، گریزمن، گامیرو

لحظات حساس

دقیقه 4: پاس درعمق دقیق گابی در محوطه جریمه آیندهوون به فیلیپه لوئیز می‌رسد اما مدافعین آیندهوون به او اجازه زدن ضربه نهایی را نمی‌دهند.

دقیقه 7: روی یک ضربه کرنر، هکتور مورنو دروازه اتلتیکو مادرید را باز می‌کند اما داور اعلام آفساید کرده و گل پذیرفته نمی‌شود.

دقیقه 38: سانتر عالی گایتان در دهانه دروازه بود اما مدافع آیندهوون پیش از رسیدن گامیرو توپ را دفع می‌کند.

دقیقه 43: ضربه کرنر بازیکنان اتلتیکو برگشت داده می‌شود و در شلوغی محوطه جریمه، سائول ضربه‌ای به توپ میزند که با برخورد به بازیکنان برگشت داده می‌شود اما این بازیکن مجدداً با ضربه‌ای والی، توپ را وارد دروازه آیندهوون می‌کند.

دقیقه: 45+2: خطای خیمنز یک ضربه پنالتی به آیندهوون هدیه می‌دهد اما ضربه آندرس گواردادو، توسطیان اوبلاک دفع می‌شود.

دقیقه 53: اشتباهات روی یک کار تیمی زیبا از بازیکنان اتلتیکو، گریزمن توپ را به گامیرو رساند اما ضربه این بازیکن در آستانه دروازه به آسمان زده شد.

دقیقه 76: درحالی‌که نارسینگ تلاش می‌کرد با سرعت خود خیمنز را جا گذاشته و تک‌به‌تک شود، در آخرین لحظه مدافع اتلتیکو توپ را دور می‌کند.

دقیقه 78: روی سانتری از کناره‌ها روی دروازه اتلتیکو و درحالی‌که توپ لوک دی یونگ به دست گودین برخورد کرده است، داور تشخیص می‌دهد که خطای پنالتی اعلام نکند.

آمار و ارقام بازی

1405