پاریسن ژرمن 1-1 آرسنال؛ تنبیه بی دقت ها در پاریس

پاریسن ژرمن 1-1 آرسنال؛ تنبیه بی دقت ها در پاریس

وبسایت رسمی برنامه نود - در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم آرسنال و پاریسن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم آرسنال و پاریسن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در نخستین بازی از گروه A رقابت های چمپیونزلیگ، شاگردان ونگر در پاریس به مصاف شاگردان اونای امری رفتند و ویکتور کاسای از مجارستان هم قضاوت بازی را به عهده داشت. در نهایت پاریسی ها که فرصت های گلزنی متعددی داشتند و از آنها استفاده نکردند، اسیر قانون نانوشته فوتبال شده و در خانه متوقف شدند.

لحظات حساس بازی:

دقیقه '1 (1-0)(ادینسون کاوانی): در همان ثانیه های آغازین بازی، اوریر از سمت راست فراری را آغاز کرد و توپ را به روی دروازه ارسال کرد تا کاوانی با ضربه سر دروازه آرسنال را خیلی زود باز کند.

دقیقه '33: روی پاس در عمق وراتی، مونرئال به اشتباه توپ را قطع کرد تا کاوانی در موقعیت تک به تک قرار گرفته و اوسپینا را دریبل کند، اما در ادامه ضربه پای چپ مهاجم اروگوئه ای در عین ناباواری به کنار دروازه رفت تا فرصتی طلایی از دست برود.

دقیقه '40: پاس چیپ عالی دی ماریا پشت دفاع در موقعیتی عالی روی سینه کاوانی فرود آمد اما مهاجم پاریسی ها بعد از کنترل توپ نتوانست به توپ ضربه بزند و اوسپینا توپ را جمع کرد.

دقیقه '67: اوریر با دی ماریا یک و دو کرده و وارد محوطه جریمه آرسنال شد اما اوسپینا با خروج به موقع خود فضا را برای این مدافع پیش تاخته تنگ کرد و ضربه را به کرنر فرستاد.

دقیقه '69: باز هم آشفتگی و اشتباه دفاع آرسنال باعث شد تا کاوانی در موقعیت تک به تک قرار گیرد اما توپچی ها خوش شانس بودند که این مهاجم یکی از بدترین شب های خود را پشت سر می گذاشت و اوسپینا بار دیگر مانع از گلزنی او شد.

دقیقه '78 (1-1)(الکسیس سانچز): آرسنال جدی ترین موقعیت خود در این مسابقه را به گل تبدیل کرد؛ ارسال اوزیل از سمت چپ با ضربه سرکش آیوبی همراه شد که آریولا توپ را برگشت داد اما در ریباند الکسیس سانچز از راه رسید و با شوتی محکم توپ را به تور دروازه پاریسی ها رساند تا آنها چوب گل نزدن های خود را بخورند.

دقیقه '3+90: وراتی و ژیرو در میانه های میدان با یک برخورد ساده، کارت زرد دوم را از ویکتور کاسای دریافت کردند و هر دو به شکل عجیبی از بازی اخراج شدند.

در نهایت نخستین و یکی از حساس ترین بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 به پایان رسید تا اونای امری همچنان در حسرت برد باقی بماند و این نتیجه ای مثبت برای تیم ونگر بود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771