گزارش زنده؛ بایرن مونیخ 1 - روستوف 0

گزارش زنده؛ بایرن مونیخ 1 - روستوف 0

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل گذشته بوندس لیگا آلمان با پپ گواردیولا قهرمان شد اما حالا هدایت این تیم را در نخستین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا کارلو آنچلوتی بر عهده خواهد داشت که باواریایی‌ها امیدوار هستند با این مربی پس از چهار سال دوباره قهرمان شوند و همچنین گام اول را امشب برابر روستوف محکم بردارند اما حریف روسی آنها که به سختی با طی کردن مرحله مقدماتی در گروه مرگ با بایرن، اتلتیکو مادرید و آیندهوون قرار گرفته به دنبال کسب امتیاز و شگفتی‌آفرینی در آلیانس آره‌نا است که سردار آزمون امید اول گلزنی آنها به حساب می‌آید. 

با گزارش لحظه به لحظه دیدار بایرن مونیخ و روستوف همراه "ورزش سه" باشید:

هفته اول لیگ قهرمانان اروپا ؛ ساعت: 23:15 استادیوم: آلیانس آره‌نا داور: آنتونی تیلور(انگلستان)؛ کمک‌ها: 

بایرن مونیخ

مانوئل نویر، خاوی مارتینز، متس هوملس، رافینیا، دوید آلابا، آرترو ویدال، جوسا کیمیچ، تیاگو آلکانترا، توماس مولر، داگالاس کاستا و روبرت لواندوفسکی سرمربی: کارلو آنچلوتی

روستوف

سوسلان ژانائف، سزار ناواس، میها مویلیا، ولادمیر گرانات، دنیس ترنتیف، تیموفی کالاچف، الکساندر گاتسکان، الکساندر یروخین، کریستین نوبوآ، دمیتری پولوز و سردار آزمون سرمربی: ایوان دانیلیانتیس

اخطار

لحظات حساس

دقیقه 4: پاس مولر به محوطه جریمه پیش از رسیدن به ویدال توسط ژانائف جمع شد. دقیقه 5: ارسال بلند آلابا به لواندوفسکی را گرانات به کرنر زد. دقیقه 6: فرار آزمون از جناح چپ و پاس هوایی او را نویر با خروج به موقع در اختیار گرفت. دقیقه 15: ارسال ویدال از روی نقطه کرنر را آزمون از مقابل دروازه روستوف دور کرد. دقیقه 15: سانتر خطرناک تیاگو به محوطه جریمه با ضربه سر آرام هوملس در اختیار ژانائف قرار گرفت. دقیقه 18: ضربه آزاد کیمیچ از سمت چپ زمین با ارتفاع بلندی که داشت راهی اوت شد. دقیقه 20: روی ضد حمله روستوف توپ به آزمون رسید اما او نتوانست از سد هوملس عبور کند و موقعیت خطرناک بسازد. دقیقه 21: کیمیچ با ارسال خطرناک خود لواندوفسکی را صاحب فرصت کرد ولی ضربه او را ژانائف در اختیار گرفت. دقیقه 22: شوت پای چپ کیمیچ از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه روستوف پیدا نکرد و به اوت رفت. دقیقه 23: دوباره بایرن با نفوذ کیمیچ قصد گلزنی داشت اما سانتر او را این بار هم لواندوفسکی نتواست استفاده کند و ضربه سرش را به بالای دروازه زد.

در حاشیه

* عزت‌اللهی برخلاف آزمون روی نیمکت قرار دارد ولی احتمال حضور او در نیمه دوم می‌رود. * بادشتوبر، بواتنگ، روبن وکومان چهره‌های شاخص بایرن هستند که به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم قرار نگرفتند. * پیش از این بازی تیم امید بایرن مونیخ با نتیجه 4 بر 2 تیم امید روستوف را شکست داده است. * دقایقی به آغاز مسابقه مسؤولان ورزشگاه چمن آلیانس را آبیاری کردند تا کار تاکتیکی بایرن روی زمین بهتر انجام شود. * توماس مولر در شب تولد خود این بازی را انجام می‌دهد.