رشفورد: الگوی من کریستیانو رونالدو است؛ او مغرور نیست

رشفورد: الگوی من کریستیانو رونالدو است؛ او مغرور نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - پدیده جدید منچستریونایتد از کریستیانو رونالدو، ستاره سابق این تیم به عنوان الگوی خود یاد کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، این بازیکن 18 ساله که فصل گذشته توانست به ترکیب اصلی تیم برسد، در این مدت توانسته استعداد بالای خود را به رخ همگان بکشد. زمانی که کریستانو رونالدو باشگاه منچستریونایتد را ترک کرد، رشفورد پسری 11 ساله در آکادمی این باشگاه بوده است. این مهاجم جوان که توجهات زیادی را نیز به خود جلب کرده است، از ستاره پرتغالی به‌عنوان الگوی خود یادکرده است. وی در گفتگو با سایت باشگاه منچستریونایتد گفت:

هنگامی‌که کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد آمد، او کسی بود که بود که همه از وی الگو می‌گرفتیم. آنچه بیش از هر چیزی مرا تحت تأثیر قرار داد، این بود که علیرغم اینکه او در سنی بسیار پایین وارد باشگاه شده بود، می‌خواست که بهترین بازیکن در ترکیب تیم باشد. او هرروز به‌سختی کار می‌کرد. هرروز می‌توانستید او را در سالن بدن‌سازی ببینید و نتایج این تمرین‌ها را می‌توانستید در زمین مسابقه مشاهده کنید. او همیشه می‌گفت که می‌خواهد بهترین بازیکن جهان باشد.

وقتی از رشفورد پرسیده شد که آیا شخصیت و ذهنیت رونالدو نیز او را جذب خود می‌کرد، این بازیکن در پاسخ گفت:

اگر خواهان موفقیت هستید، باید چنین رویکردی را داشته باشید. تمام بازیکنان بزرگ دنیا چنین دیدگاهی دارند. این به معنی غرور یا چیزی شبیه آن نیست.، بلکه به‌نوعی دیدگاه فکری شما برای رسیدن به چیزهایی است که می‌خواهید.

گفتنی است به گفته ژوزه مورینیو، مارکوس رشفورد در دیدار این هفته تیمش مقابل فاینورد در لیگ اروپا، برای اولین بار در فصل جاری در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

1405