آرماندو پرز: مسی به تیم ملی آرژانتین متعهد است

آرماندو پرز: مسی به تیم ملی آرژانتین متعهد است

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی حتی با مصدومیتی که داشت، در ترکیب تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و با گلزنی برای این تیم توانست تیمش را در دیدار دشوار مقابل اروگوئه به پیروزی برساند. رئیس موقت فدراسیون فوتبال آرژانتین با اشاره به این مسئله اعلام کرد که حتی مصدومیت هم نمی‌تواند مانع کمک لیونل مسی به تیم ملی کشورش بشود.

به گزارش وبسایت نود، لیونل مسی که بعد از شکست در دیدار فینال کوپا آمریکا از تیم ملی کشورش خداحافظی کرده بود، بار دیگر به این تیم بازگشت و علی رغم مصدومیتی که داشت باز هم توانست برای این تیم گلزنی کند تا تیم ملی آرژانتین برابر اروگوئه به پیروزی برسد. رئیس موقت فدراسیون فوتبال آرژانتین در این خصوص اعلام کرد:

مسی بازیکنی حرفه ای است و هیچ وقت نمی‌تواند دور از زمین فوتبال زندگی کند، او عاشق حضور در ترکیب تیم است.

کادر پزشکی تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا برای سالم نگاه داشتن شرایط فیزیکی لیونل مسی تلاش بسیاری انجام می دهند، پرز در این مورد نیز افزود:

پزشکان بارسا و تیم ملی در مورد شرایط آمادگی مسی همیشه با یکدیگر در ارتباط هستند چراکه مسی نمی‌خواهد هیچ دیداری را از دست بدهد، لئو حتی دوست ندارد جلسات تمرینی را از دست بدهد. او با بازی کردن در دیدار مقابل اروگوئه ریسک بزرگی کرد اما این کار او نشان داد که لئو به تیم ملی کشورش متعهد است.

1899