پیش نمایش فینال یو اس اوپن کاپ؛ دالاس به دنبال تکمیل فصل رویایی

پیش نمایش فینال یو اس اوپن کاپ؛ دالاس به دنبال تکمیل فصل رویایی

به گزارش ورزش 11، فینال یو اس اوپن کاپ 2016 فردا صبح بین دو تیم اف سی دالاس و نیوانگلند ریوولوشن برگزار می شود. بازی به وقت محلی دالاس در ساعت 9 شب و به وقت تهران در 6:30 دقیقه ی صبح برگزار می شود. دالاس با عملی کردن کامبکی خیره کننده در مقابل ال ای گلکسی در نیمه نهایی به فینال رسید و نیوانگلند هم در دور یک چهارم بازی را در ضربات پنالتی برد اما در دور نیمه نهایی مقابل شیکاگو کار راحت تری داشت.

در لیگ ام ال اس، دالاس هنوز رهبر رقابت هاست و نه تنها صدرنشین کنفرانس غرب است بلکه با 51 امتیاز شانس اول کسب جام ساپورترز شیلد است. نیوانگلند اما وضعیت خوبی در کنفرانس شرق ندارد و تیم هفتم است و باید برای رسیدن به پلی آف بجنگد اما آن ها دو بازی اخیر خود را به خوبی برده اند و عملکرد خوبی مقابل کلرادو و نیویورک سیتی به نمایش گذاشته اند در حالی که دالاس بازی قبلی خود در مقابل کلرادو رپیدز را در خانه باخته است. هر دو تیم سابقه ی قهرمانی در یو اس اوپن را دارند؛ دالاس در سال 1997 قهرمانی این جام را به دست آورده است و ده سال بعد نیوانگلند به قهرمانی در این جام رسید.

اهمیت این جام برای نیوانگلند بیشتر خواهد بود زیرا دالاس صعود خود به لیگ قهرمانان کونکاکاف را محتمل می بیند اما نیوانگلند راه تقریبا غیرممکنی برای دست یابی به این رقابت ها در ام ال اس دارد اما شانس آن ها برای قهرمانی در یو اس اوپن کاپ وجود دارد و می توانند از این راه به لیگ قهرمانان برسند.