پیرلو: یوونتوس مثل پاریسن ژرمن شده است؛ اینتر خواهان جذب من بود

پیرلو: یوونتوس مثل پاریسن ژرمن شده است؛ اینتر خواهان جذب من بود

وبسایت رسمی برنامه نود - آندرا پیرلو معتقد است که یوونتوس، پاریسن ژرمنِ سری آ است و تماس با اینتر را نیز تأیید کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این هافبک با تجربه ایتالیایی در تابستان 2015 بیانکونری را به مقصد نیویورک سیتی ترک کرد، و حالا در مصاحبه با Sky می گوید:

وقتی از بیرون به فوتبال ایتالیا نگاه می کنید، آنقدر هم بد نیست. حتی اگر لازم به گفتن باشد، باید بگویم که سری آ شبیه لیگ فرانسه می شود. یوونتوس در سطح جداگانه ای رقابت می کند، حداقل این چیزی است که در نقل و انتقالات مشاهده کردیم. بیانکونری مثل پاریسن ژرمن شده است.

فروش پوگبا؟ وقتی به بازیکنانی که به تیم آمده اند نگاه کنید، فکر می کنم فروش او تصمیم درستی بوده است. بعد از فصل نقل و انتقالات فوق العاده، به نظر من یوونتوس تیمی برای فتح تمام عناوین ساخته است.

پیرلو در ادامه راجع به وضعیت دو باشگاه سابق خود، یعنی اینتر و میلان صحبت کرد و تأیید کرد که اینتر در ژانویه گذشته برای جذب او تلاش کرده است:

خیلی بد است که سیلویو برلوسکونی و ماسیمو موراتی رفته اند، آنها برای فوتبال ایتالیا خوب بودند. چینی ها؟ باید دید که آنها می توانند پرستیژ این دو باشگاه را بازگردانند یا نه.

اینتر؟ بله، سال گذشته آنها با من تماس گرفتند اما ترجیح دادم که در آمریکا بمانم. بعد از انتخابی که کردم، بازگشت به ایتالیا کار درستی نبود.

1771