نایب رئیس موناکو: منچستر یونایتد و چلسی بیشترین ضربه را به فالکائو زدند

نایب رئیس موناکو: منچستر یونایتد و چلسی بیشترین ضربه را به فالکائو زدند

وبسایت رسمی برنامه نود - نایب رئیس باشگاه موناکو فرانسه از تیم های چلسی و منچستر یونایتد به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت این دو تیم انگلیسی برخورد شایسته ای با فالکائو نداشتند و اصلاً به این بازیکن اهمیت نمی دادند.

به گزارش وب سایت نود، فالکائو 30 ساله دو فصل بسیار بد را در لیگ برتر انگلیس سپری کرد؛ مهاجم کلمبیایی ابتدا به منچستر یونایتد پیوست و سپس راهی چلسی شد که تنها 5 گل برای تیم لندنی در تمامی رقابتها به ثمر رساند. مهاجم سابق موناکو در فصل جاری بار دیگر به این تیم بازگشت. وادیم واسیلیف نایب رئیس موناکو در گفتگو با دیلی میل درباره وضعیت فالکائو اینگونه بیان کرد:

هر دو باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد و چلسی نتوانستند هیچ کار مفیدی برای فالکائو انجام دهند تا این بازیکن کلمبیایی بار دیگر به روزهای اوجش بازگردد. واقعاً برایم جای سئوال دارد که چرا مسئولان منچستر یونایتد و چلسی برای فالکائو کمی صبر از خود نشان نداده و حتی تمایلی هم به انجام این کار نداشتند. اما اطمینان دارم که فالکائو امسال به همان فرم ایده آل چند سال قبل خود باز خواهد گشت. این فالکائو، همان فالکائوی همیشگی است؛ این مسئله را در تمرینات پیش فصل به خوبی مشاهده کردیم. او برای ما گلزنی خواهد کرد زیرا انگیزه بالایی دارد. امسال سال او خواهد بود.

فالکائو طی دو فصل آمار گلزنی خارق العاده ای از خود به جای گذاشت و 70 گل زد و در سال 2013 به موناکو پیوست. با وجودی که مصدومیت های پیاپی این بازیکن باعث می شد کمتر برای حضور در زمین آماده و در شرایط آرمانی باشد، اما واسیلیف نایب رئیس موناکو می گوید هر چقدر لازم باشد برای فالکائو صبر می کنیم. وی در این باره توضیح داد:

باید صبور باشیم اما باشگاه های بزرگ مسائل دیگری را دنبال می کنند و اولویت های آنها متفاوت از ماست. اگر باشگاهی با بازیکنی که قبلاً مصدوم بوده قراردادی امضا می کند، باید بداند که بازگشت به میادین و رسیدن به شرایط آرمانی فرآیند زمانبری خواهد بود. در موناکو دقیقاً همین رویه را در پیش گرفته ایم اما تیم های سرشناسی مثل منچستر یونایتد و یا چلسی چنین کاری را نکردند و یا اصلاً تمایلی به انجام آن هم نداشتند. بازگشت او به شرایط آرمانی زمانبر خواهد بود. موناکو هر تلاشی را که لازم باشد برای این بازیکن انجام خواهد داد. و مطمئنم که در این فصل یک فالکائوی جدید خواهید دید.

2081