نایب رئیس میلان: در فوتبال ایتالیا، یوونتوس ارباب است و بقیه تیمها سیاهی لشگر

نایب رئیس میلان: در فوتبال ایتالیا، یوونتوس ارباب است و بقیه تیمها سیاهی لشگر

وبسایت رسمی برنامه نود - نایب رئیس باشگاه میلان به هواداران این تیم اطمینان داد که فروش باشگاه به سرمایه گذاران چینی تصمیم درستی بوده است.

به گزارش وب سایت نود، سیلویو برلوسکونی توافقنامه اولیه برای فروش باشگاه میلان به شرکت Sino-Europe Sports را امضا کرده، و انتظار می رود که سایر کارهای قانونی مربوط به واگذاری باشگاه میلان هم تا پایان سال میلادی جاری انجام شود.

پائولو برلوسکونی در گفتگویی با Tele Lombardia توضیح داد:

زمان بدی برای فروش میلان نیست. زمانی که برادرم تصمیم به فروش باشگاه گرفت، این کار را با قلبی اندوهگین انجام داد؛ البته مالکان جدید باشگاه گزینه های خوبی برای واگذاری باشگاه هستند. برادرم به دنبال امضای قراردادی بود که سرمایه هنگفتی را به میلان بیاورد و آن را آخرین هدیه خود به هواداران میلان اعلام کرد. در حال حاضر، در مرحله گذار قرار داریم و از اینرو در فصل نقل و انتقالات تابستانی نتوانستیم آنگونه که دلخواه ماست، بازیکن جذب کنیم.

پائولو برلوسکونی در ادامه هم گفت:

باید صبور باشیم؛ سرمایه گذاران روسی و عربی به لیگ های کشورهای مختلف اروپایی هجوم برده اند. در ایتالیا یوونتوس ارباب فوتبال است و سایر تیمها سیاهی لشگر. اگر در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشیم به طور متوسط 40 تا 50 میلیون یورو از دست می دهیم. سال گذشته سرمایه گذاری نسبتاً خوبی انجام دادیم اما مسائل مختلفی از جمله ناداوری، بدشانسی و مصدومیت های پیاپی بازیکنان سبب شد که نتوانیم فوتبال خوبی ارائه کنیم.

نایب رئیس باشگاه میلان در پایان توضیح کوتاهی در مورد مالکان جدید داد:

مالکان جدید در واقع یک سازمان تحت حمایت دولت چین است. منابع مالی این سازمان از سوی دولت چین تأمین می گردد.

2081