سرمربی تیم فوتسال اسپانیا: ایران موقعیت های گل زیادی ایجاد کرد

سرمربی تیم فوتسال اسپانیا: ایران موقعیت های گل زیادی ایجاد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - خوزه ونانسیو لوپز، سرمربی تیم فوتسال اسپانیا در مورد پیروزی این تیم مقابل تیم ملی ایران در اولین بازی جام جهانی کلمبیا با نتیجه پنج بر یک صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود ، سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا گفت:

یک ضربه روحی سنگین به حریف وارد کردیم و احیا شدیم. توانایی هایمان را نشان دادیم. باید با تواضع به تلاش ادامه بدهیم. فقط یک گام کوچک با پیروزی در اولین بازیمان برداشتیم و حالا باید به بازی دوم فکر کنیم. باید بازی به بازی حرکت کنیم و تمامی امتیازات در مرحله گروهی را بدست بیاوریم.نتیجه خوبی کسب کردیم اما بازی آسانی نداشتیم. خیلی کامل بازی کردیم. ایران موقعیت های گل زیادی داشت اما سعی می کنیم که با نگاه مثبت به این دیدار نگاه کنیم و به تلاش ادامه بدهیم. در خط حمله از فرصت هایمان استفاده کردیم و تفاوت ایجاد کردیم.

خسوس نازارت آیکاردو، بازیکن تیم فوتسال اسپانیا که در بازی بامداد امروز دو گل به ثمر رساند هم به تمجید از تیم فوتسال ایران پرداخت و گفت:

نتیجه خوبی گرفتیم اما نتیجه بازتابی از اتفاقات بازی نیست. ایران عالی بازی کرد و موقعیت های زیادی داشت. حالا باید روی نتیجه ای که گرفتیم تمرکز کنیم. باید از خیلی لحاظ ها در بازیهای آتی بهتر شویم. پیش از شروع بازی مربی به من گفت که پنالتی ها را بزنم و از گلهایم خوشحالم. همیشه مشکل است که جام جهانی را با برد شروع کنی به خصوص بایک برد پرگل.

پاکو سدانو، دیگر بازیکن تیم ملی اسپانیا هم در مورد تیم لمی ایران صحبت کرد:

استرس داشتیم اما فرصت طلب تر از حریف بودیم. همیشه بازی اول مشکل است و استرس زیادی داشتیم. فشار را در لحظات مشکل تحمل کردیم و  از موقعیت هایمان به نحو احسن استفاده کردیم. بازی اول مشکل ترین بازی بود چرا که ایران تیم بسیار خوبی است. نتیجه خوبی گرفتیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و راحت تر بازی کردیم. از این بازی و پیروزی خوشحال هستیم. این پیروزی برای بازیهای بعدی به ما روحیه می دهد.

بازی بعدی تیم ملی اسپانیا در مقابل آذربایجان خواهد بود و ایران بامداد جمعه رو در روی مراکش قرار می گیرد.

1140