حمایت ابراهیموویچ از پوگبا؛ انتقادها از او مغرضانه است

حمایت ابراهیموویچ از پوگبا؛ انتقادها از او مغرضانه است

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سوئدی منچستر یونایتد اظهار داشت انتقادهایی که از پل پوگبا می شود مغرضانه هستند و منتقدان سرانجام متوجه اشتباه خود خواهند شد.

به گزارش وب سایت نود، زلاتان ابراهیموویچ تصریح کرد تمام انتقادهایی که از او می شود از روی غرض ورزی است و پوگبا در برابر این انتقادات سکوت خواهد کرد زیرا هیچ تردیدی در مورد توانایی و قابلیت های پل پوگبا وجود ندارد. زلاتان به SFR Sport گفت:

نسل جدید بازیکنان فوتبال فرانسه بسیار برجسته و شاخص هستند که پوگبا هم یکی از آنهاست. فرانسه علیرغم شکست در فینال یورو، تیم خوب و قدرتمندی داشت و در آینده باز هم پیشرفت خواهند کرد. از قبل هیچ آشنایی با پوگبا نداشتم اما حالا به خوبی از او شناخت پیدا کرده ام. او بازیکنی است که سخت تلاش می کند و فقط به دنبال پیشرفت کردن است. البته او هنوز جوان است و آدم های حسودی که از او انتقاد می کنند، بالاخره حرف خود را پس خواهند گرفت زیرا او روز به روز بهتر می شود.

زلاتان که تا این هفته چهار گل برای منچستر یونایتد به ثمر رسانده، درباره علت اینکه چرا پوگبا در این چهار بازی نه گل زده و نه پاس گل داده، اینگونه توضیح داد:

باید واقع بین بود؛ فشار زیادی روی پوگباست. مبلغ هنگفت قرارداد او با منچستر سر و صدای زیادی به پا کرد و این فشارها تأثیر منفی روی عملکرد او گذاشته است.

منچستر یونایتد پنج شنبه هفته جاری در لیگ اروپا در هلند به مصاف فاینورد خواهد رفت، و سپس در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با واتفورد دیدار می کند.

2081