گل مهاجم مونترئال ایمپکت به عنوان گل ماه MLS انتخاب شد

گل مهاجم مونترئال ایمپکت به عنوان گل ماه MLS انتخاب شد

به گزارش ورزش 11، در 28 آگوست بازی هیجان انگیزی بین مونترئال ایمپکت و تورنتو برگزار شد و دو رقیب محلی در ورزشگاه اونتاریو به مصاف هم رفتند. لوئیز بلاند گویت مهاجم مونترئال گلی تماشایی را با استفاده از تکنیک خود به ثمر رساند که به تیم کمک کرد تا بازی را به تساوی بکشاند. این گل بهترین گل هفته ی لیگ MLS  و در ادامه نامزد بهترین گل ماه آگوست شد. بعد از روند رای گیری در گویت این جایزه را جلوتر از 9 رقیب خود به دست آورد.

الکساندر ریگی جرقه ی آغاز حرکت منجر به گل را زد و توپ بلندی را برای آرون امکونگیلوا فرساتد. امکونگیلوا بعد از استوپ خوب توپ بار دیگر توپ را روی دروازه ریخت اما بار دیگر مدافعان تورنتو توپ را دفع کردند و توپ پشت محوطه دفع شد و آن جا گویت آماده بود تا با یک نیمه والی و شوتی یک ضرب دروازه ی تورنتو را باز کرد.

لوئیز بلاند گویت درباره ی گل خود می گوید:

ما توپ را در مناطق مختلف فرستادیم همان کاری که همیشه می کنیم. وقتی این اتفاق می افتد من همیشه پشت محوطه می ایستم تا توپ دوم را گل کنم. توپ به سر مدافعان خورد و او توپ را به جایی فرستاد که من می خواستم و از آنجا شوتی با کات بیرون پا زدم و گل شد.

این بازی چالش بزرگی برای دروازه بان تورنتو، کلینت ایروین بود. گویت درباره ی او نیز عنوان کرد:

معمولا توجه نمی کنیم که چه کسی درون دروازه است اما امروز با الکساندر ریگی می دانستیم که دروازبان حریف یک دروازه بان ام ال اسی است و می خواستیم به او ثابت کنیم که چه کاری در خط حمله می کنیم.

خوشحالم زیرا هر دو (بلاند گویت و ریگی) در نیمه ی اول گل زدیم.