یورگن کلینزمن خوشحال از بازگشت داناوان به میادین

یورگن کلینزمن خوشحال از بازگشت داناوان به میادین

به گزارش ورزش 11، یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی ایالات متحده، از بازگشت لاندن داناوان به فوتبال بسیار خوشحال است و به نظر او ال ای گلکسی با بازگشت داناوان می تواند این دوران سخت را پشت سر بگذارد.

داناوان 34 ساله که حدودا 2 سال بعد از خداحافظی از میادین یکشنبه شب ده دقیقه در مقابل اورلاندو سیتی بازی کرد و گلکسی توانست شیرها را 4-2 شکست دهد.

بهترین گلزن تاریخ ام ال اس و تیم ملی، پنج شنبه ی گذشته بازگشت خود به میادین را به دلیل کمک به گلکسی بحران زده و با سیلی از مصدوم ها اعلام کرد. یورگن کلینزمن در جلسه ی پرسش و پاسخ زنده در صفحه ی فیس بوکش به سوالات درباره ی داناوان پاسخ داد.

 

کلینزمن که  در تصمیمی به یاد ماندنی و معروف داناوان را به دلیل آماده نبودن از لیست تیم ملی برای جام جهانی 2014 خط زد، به کاربران فیس بوک گفت:

تعجب نمی کنم که سوالات زیادی درباره ی لاندن داناوان پرسیده می شود. به نظرم خیلی جالب است و هیجان انگیز است که لاندن به زمین برگشته است. او مدت زیادی از میادین دور بوده است و بازگشت برای او آسان نیست اما با تجربه ی بروس آرنا در گلکسی مطمئنم آن ها او را در بهترین جا استفاده کرده و با او راه صعود به پلی آف را باز می کنند.

به نظرم خیلی خوب است که لاندن بازگشته.