کرگر: پوگبا مثل یک بچه مدرسه ای بازی می کرد

کرگر: پوگبا مثل یک بچه مدرسه ای بازی می کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره باشگاه لیورپول در زمان تحلیل عملکرد گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال در دربی منچستر، به شدت از او انتقاد کرد و بازی او را به بازی یک دانش آموز مدرسه ای تشبیه کرد.

به گزارش وب سایت نود، جیمی کرگر پس از پایان دیدار تیم های منچستر یونایتد و منچستر سیتی که با پیروزی دو بر یک شاگردان گواردیولا خاتمه یافت، به شدت از عملکرد پل پوگبای فرانسوی انتقاد کرد.

در حساس ترین بازی روز شنبه در لیگ انگلیس، پوگبا در کنار مروان فلینی در مرکز خط هافبک منچستر یونایتد بازی کردند، اما بازیکنان سیتی میانه زمین را به طور کامل در اختیار گرفته و شایسته این پیروزی هم بودند. جیمی کرگر که به عنوان کارشناس مهمان در برنامه ”دوشنبه شب فوتبالی“ در شبکه اسکای اسپورت این بازی را تحلیل می کرد، تنها راه رهایی یونایتد از شکست را بیرون کشیدن پوگبا از زمین اعلام کرد؛ کرگر عملکرد هافبک ملی پوش فرانسوی را بسیار دور از انتظار توصیف کرد:

به نظرم این تاکتیک ها و ایده های گواردیولا نبود که باعث پیروزی منچستر سیتی شد، بلکه برنامه های اشتباه مورینیو این پیروزی را به تیم حریف تقدیم کرد. عملکرد بازیکنان منچستر یونایتد، به ویژه پل پوگبا، هیچ کمکی به اجرای برنامه های مورینیو نکرد زیرا مرد پرتغالی بین دو نیمه دو تعویض همزمان انجام داد. به نظرم برای بازی با این درجه اهمیت، یکی از ضعیف ترین بازیها را از خط هافبک منچستر یونایتد در نیمه اول دیدیم. بهترین توصیفی که می توانم از بازی پوگبا داشته باشم اینست که او مثل یک بچه مدرسه ای بازی کرد، یعنی هر جا که می خواست می رفت و هر کاری که می خواست انجام می داد و اصلاً به وظیفه اصلی خودش توجهی نمی کرد.

کرگر در ادامه به پست بازی پوگبا اشاره کرد و این منطقه را نقطه ضعف اصلی منچستر یونایتد در این بازی برشمرد و گفت:

در طول بازی بیش از 10 یا 15 بار اتفاق افتاد که پوگبا در منطقه اصلی اش حضور ندارد و فضای آزادی را در اختیار بازیکنان حریف قرار داد. هرگز فکر نمی کردم در پایان بازی مجبور به گفتن این جمله بشوم، اما ناچارم که بگویم واقعاً دلم به حال مروان فلینی سوخت و برای او متأسف شدم.

2081