رئیس شورای المپیک آسیا:‌ به توسعه فوتبال ایران کمک می‌کنیم

رئیس شورای المپیک آسیا:‌ به توسعه فوتبال ایران کمک می‌کنیم

در جلسه کفاشیان با شیخ احمد بن فهد مطرح شد

رئیس شورای المپیک آسیا:‌ به توسعه فوتبال ایران کمک می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در بحرین با رئیس شورای المپیک آسیا دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال آسیا که به بحرین سفر کرده است ساعاتی پیش در اقامتگاه اختصاصی شیخ احمد بن فهد رئیس شورای المپیک آسیا در منامه‌ی بحرین با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که از محورهای آن توسعه فوتبال ایران در آسیا بود کفاشیان همچنین در مورد همکاری شورای المپیک آسیا با منطقه جدیدالتأسیس آسیای میانه در کنفدراسیون آسیا خواستار حمایت شیخ احمد شد و رئیس شورای المپیک آسیا نیز در پاسخ به کفاشیان اظهار داشت: به طور حتم در این خصوص کمک‌های لازم را به فوتبال ایران انجام خواهیم داد چرا که ایران را بسیار دوست دارم چون ایران فوتبال بزرگی در آسیا دارد که بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای المپیک آسیا قرار است در ماه جاری برای حضور در اجلاس هیأت اجرایی شورای المپیک آسیا که به میزبانی کمیته ملی ایران برگزار می‌شود شرکت کند که به نظر می‌رسد با این شرایط فصل جدیدی برای مناسبات فوتبال ایران با نهادهای مهم بین‌المللی از جمله شورای المپیک آسیا و AFC برقرار شود.

همچنین شیخ احمد به احتمال زیاد نامزد هیأت اجرایی فیفا از آسیا خواهد شد که این موضوع نیز می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

به گزارش فارس، کفاشیان در این دیدار ضمن برشمردن اهداف فوتبال ایران در سال جاری افزود: در سال 94 فوتبال ایران سال شلوغی را دارد میزبانی برخی از رقابت‌های کشورهای مختلف و برخی دوره‌های فوتبالی مختلف است در همین راستا قرار است ایران میزبان کشورهای عراق، سوریه و افغانستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 باشد که از این‌رو سال 94 یک سال پر از رویداد بین‌المللی در ایران خواهد بود.