دیوف: حسادت جرارد باعث شد بالوتلی در لیورپول ناکام باشد

دیوف: حسادت جرارد باعث شد بالوتلی در لیورپول ناکام باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سابق لیورپول معتقد است استیون جرارد به عنوان اسطوره لیورپول هرگز به توانمندی و قابلیت های ماریو بالوتلی اهمیت نمی داد و به استعداد این بازیکن حسادت می کرد.

به گزارش وب سایت نود، الحاجی دیوف مهاجم سنگالی سابق لیورپول معتقد است حسادت های استیون جرارد باعث شد بالوتلی در لیورپول اصلاً موفق نباشد. این مهاجم ایتالیایی پس از دو فصل بسیار پرحاشیه، سرانجام در آخرین روز فصل نقل و انتقالات، با قراردادی آزاد راهی نیس فرانسه شد. بالوتلی که در دیدار روز یکشنبه برابر مارسی، دو گل برای تیمش به ثمر رساند و نقش مهمی در پیروزی 3 بر 2 نیس بر حریف قدرتمند خود داشت، پس از پایان این بازی رفتن به لیورپول را بدترین اشتباه زندگی خود برشمرد.

الحاجی دیوف که طی سال حضور در لیورپول تنها سه گل زده در بازی های لیگ داشت، اظهار داشت در سال 2014 برای رفتن به لیورپول به بالوتلی هشدار داده بود. مهاجم سابق تیم ملی سنگال در این باره به L’Equipe گفت:

به ماریو گفتم که به لیورپول نرود. لیورپول به درد او نمی خورد زیرا با حضور فردی مثل استیون جرارد اوضاع خوبی در این تیم نخواهد داشت. جرارد که خودش نیمی از قابلیت های بالوتلی را هم نداشت، مدام از این بازیکن ایتالیایی بدگوئی می کرد.

دیوف در ادامه افزود:

جرارد آدم حسودی است که نمی تواند هیچ کس را بالاتر از خودش ببیند. بالوتلی آدم بسیار خوبی است. او از آن دسته بازیکنانی نیست که مدام در رختکن تیم حاشیه سازی کرده و جو را متشنج کند. حرف های بسیار زیادی در مورد استیون جرارد باید به مردم و هوادارانش گفت. خیلیها در مورد او طوری حرف می زنند که انگار افسانه بزرگان را تعریف می کنند؛ اما این حرفها چیزی جز یک مشت چرند و پرند نیست.

2081