پیش بازی بارسلونا – سلتیک، بارسا به دنبال بازگشت به نوار پیروزی

پیش بازی بارسلونا – سلتیک، بارسا به دنبال بازگشت به نوار پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا و سلتیک در نخستین دیدار لیگ قهرمانان خود در فصل جدید، در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که شرایط کاملا متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در حالی پا به میدان لیگ قهرمانان اروپا خواهد گذاشت که تنها سه روز قبل شکست شوکه کننده ای مقابل آلاوز، تیم تازه صعود کرده به لالیگا را تجربه کرده بود. به نظر می رسد این تیم برای بازگشت به روزهای اوج خود، با تمام قوا پا به این دیدار خواهد گذاشت و شاید به گفته برخی از کارشناسان، سلتیک اسیر غضب بارسلونا پس از شکست عجیب ابتدای هفته شود. از طرف مقابل شاگردان راجرز با برد پر گلی که ابتدای هفته مقابل رقیب دیرینه خود، گلاسگو رنجرز کسب کردند، با روحیه ای مضاعف به نیوکمپ خواهند رفت تا بتوانند شکست دیگری را به قهرمان لالیگا تحمیل کنند. بارسلونا که با غیبت تعداد زیادی از بازیکنانش در بازی ابتدای هفته به میدان رفته بود، به نظر می‌رسد با بازیکنان اصلی خود به مصاف سلتیک برود تا شروعی پر قدرت را در مسابقات لیگ قهرمانان داشته باشد. مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی این تیم که به دلیل مصدومیت دیدار ابتدای هفته بارسا مقابل آلاوز را از دست داد، بنابر گزارش موندو دپورتیوو چراغ سبز پزشکان را دریافت کرده است و به نظر می رسد جانشین یاسپر سیلسنی خواهد شد که عملکرد نا امید کننده ای مقابل آلاوز از خود نشان داد. همچنین حضور اومتیتی و اینیستا به جای دنیس سوارز و خاویر ماسکرانو در ترکیب اصلی بارسا یکی دیگر از احتمالات این بازی خواهد بود. از سوی مقابل اسکات براون با بازگشت به شرایط آرمانی بدنی به نظر می رسد به ترکیب اصلی سلتیک باز خواهد گشت.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در 6 دیدار اخیر رو در رو، بارسلونا موفق شده است 5 دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد که در بین این دیدارها، نتایج عجیبی همچون برد 6-1 بارسا هم رقم خورده است و تنها در یک دیدار با حساب 2-1 مغلوب رقیب شده است، دیداری که در آن سلتیک تنها 15 درصد از زمان بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت اما در کمال تعجب با پیروزی سلتیک پارک را ترک کرد. در واقع بارسلونا در 8 دیداری که در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سلتیک رفته است، در 6 دیدار به پیروزی رسیده است و تنها در یک دیدار شکست خورده است. همچنین آخرین دیدار این دو تیم مربوط به بازی دوستانه پیش از شروع فصل جاری می‌شود که در آن دیدار شاگردان لوییز انریکه موفق شدند شاگردان برندون راجرز را با حساب 3-1 شکست دهند.

بارسلونا 11 دیدار اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته است و آمار خیره کننده  29 گل زده و 6 گل خورده را به جای گذاشته است. تمامی این 11 دیدار در زمان هدایت لوییز انریکه رقم خورده است و در صورت پیروزی در دیدار فردا، این تیم با رکورد بایرن مونیخ و منچستر یونایتد برابری خواهد کرد. همچنین بلوگرانا در 8 دیدار از 10 دیدار اخیر خود در رقابت‌های دور گروهی لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده است و در 37 دیدار از 38 بازی آخر خود در مسابقات گروهی نیز گلزنی کرده است.

از سوی دیگر سلتیک 7 دیدار از 8 دیدار اخیر خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را با باخت پشت سر گذاشته است و در 13 دیدار آخر خود در این رقابت‌ها موفق نشده است دروازه خود را بسته نگاه دارد و با 27 گل خورده، آمار بسیار بدی را از خود به جای گذاشته است.

بارسلونا 4 دیدار آخر خود مقابل سلتیک را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در 3 دیدار آخر خود مقابل این تیم اسکاتلندی موفق شده است حداقل 2 گل را به ثمر برساند، با این تفاسیر به نظر می رسد بازی پر گلی را از این دو تیم شاهد خواهیم بود هرچند که احتمال می‌رود سلتیک با ارائه بازی تدافعی، شرایط را برای گلزنی بازیکنان بارسا سخت کند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

اخبار و نکات احتمالی:

بارسلونا پس از شکست ابتدای هفته، به نظر می رسد بار دیگر شاهد حضور مثلث ویرانگر خود خواهد بود و احتمالا لوییز انریکه در این دیدار به  نیمار، مسی و سوارز فرصت خواهد داد تا پس از حدود 3 ماه بار دیگر در کنار یکدیگر به میدان بروند.

سلتیک در 5 دیدار اخیر خود موفق شده است 18 بار دروازه حریفان را باز کند، اما نبرد سه شنبه شب، کاملا متفاوت خواهد بود چرا که سلتیک در مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که از هر نظر با حریفان گذشته اش متفاوت خواهد بود. به نظر می‌رسد سلتیک در این دیدار، نمایشی تدافعی را ارائه خواهد داد.

پیش بینی سایت هو اسکورد:

1899