ونگر: پیشنهاد پاریسن ژرمن را به عشق آرسنال رد کردم؛ کوشیلنی آماده است

ونگر: پیشنهاد پاریسن ژرمن را به عشق آرسنال رد کردم؛ کوشیلنی آماده است

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر روز دوشنبه در آستانه دیدار حساس مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسن ژرمن، به پاریس بازگشت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سرمربی تیم آرسنال در کنار هکتور بیرین به اتاق کنفرانس مطبوعاتی رفت اما طبق معمول بیشتر سؤالات از سرمربی تیم پرسیده شد. ونگر آخرین سال قراردادش با آرسنال را سپری می کند و از او در مورد انگیزه هایی که دارد سؤال شد:

من فقط روی بازی بعدی تمرکز می کنم. اینطور فکر نمی کنم. فکر می کنم بیش از 170 بازی در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده ام و هر بار یکسان است: می خواهید در تورنمنت بعدی خوب عمل کنید. در کل مسائل شخصی من در خطر نیست. فصل گذشته ما در مرحله گروهی دوم شدیم چون بایرن مونیخ بالاتر از ما قرار گرفت. در خانه بایرن را شکست دادیم اما آنها ثبات بیشتری داشتند. کاری که ما برای صدرنشینی در گروه باید انجام دهیم، این است که فردا نتیجه خوبی کسب کنیم. وقتی منابع مالی نداشتیم من به استفاده از ترکیب های خیلی جوان تری عادت کرده بودم. حالا تیمی متشکل از بازیکنان با تجربه تر در اختیار دارم. در واقع بازیکنان تیم بین 24 الی 30 سال سن دارند که تلفیق خوبی از قدرت جسمانی و تجربه است.

ونگر از اینکه نخستین بازی مرحله گروهی را مقابل قهرمان لیگ فرانسه آغاز می کند خوشحال است:

هر دو تیم به دنبال پیدا کردن ریتم خود هستند. پاریسن ژرمن تعدادی کمی از مشکلاتی که ما داشته ایم را دارد، اما خیلی نگران این موضوع نیستم. آمدن به پاریس را دوست دارم، اینجا کشور من است و عاشق این شهر هستم. پاریسن ژرمن آزمون خوبی برای ماست، تیمی که در حال حاضر بالاتر از همه تیم های فرانسه است و فرانسه همیشه تیم ها و بازیکنان خوبی معرفی می کند. پی اس جی در خط هافبک بسیار قدرتمند است و ما باید آنها را متوقف کنیم تا مهاجمان را تغذیه نکنند.

ونگر تأیید کرد که لورن کوشیلنی، مدافع فرانسوی توپچی ها که در جریان پیروزی 2-1 مقابل ساوتهمپتون دچار مصدومیت شده بود، در این دیدار حضور خواهد داشت:

او خوب است، ضربه سختی به او وارد شده بود اما خیلی خوب بهبود یافت. نگران بودم که او را در اختیار نداشته باشم، اما حالش خوب است. او قدرت بدنی بالایی دارد و یکی از بهترین مدافعان دنیاست. من هنوز در مورد ترکیب فردا تصمیم نگرفته ام و بازیکنان چیزی نمی دانند. هنوز 24 ساعت دیگر وقت داریم. بله، ژیرو هم به بازگشت نزدیک شده است.

وی در مورد مذاکرات بر سر تمدید قرارداد اوزیل و الکسیس سانچز هم گفت:

بله، مذاکرات با آنها را به زودی آغاز خواهیم کرد.

در نهایت راجع به علاقه پاریسن ژرمن برای جذب او نیز سؤال شد که ونگر گفت:

ببینید، من به آنها جواب مثبت ندادم چون عاشق جایی که حضور دارم هستم. مالکان باشگاه را خوب می شناسم اما حس می کنم که همیشه به باشگاه فوتبال آرسنال وفادار مانده ام چون به نظرم این باشگاه کیفیت هایی که مورد پسند من هست را دارد و دلیلم همین بود.

این بازی مهمی است، اما فکر نمی کنم فراتر از رویارؤیی دو تیم خوب مقابل هم برود. هیچ نمادی برای این بازی وجود ندارد و هیچ معنای نمادینی ندارد. ما فقط می خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم.

1771