پیش بازی آیندهوون - اتلتیکو مادرید؛ شاگردان سیمئونه به دنبال پیروزی در نخستین گام

پیش بازی آیندهوون - اتلتیکو مادرید؛ شاگردان سیمئونه به دنبال پیروزی در نخستین گام

وبسایت رسمی برنامه نود - نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا کار خود در این فصل را با بازی در خانه آیندهوون آغاز می کند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های پی اس وی آیندهوون و اتلتیکو مادرید سه شنبه شب از ساعت 23:15 در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه فیلیپس به مصاف یکدیگر می روند.

اتلتیکو مادرید فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان رسید اما برای دومین بار در سه سال اخیر مغلوب رئال مادرید شد. خوانفران که در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته پنالتی پیروزی بخش اتلتیکو مقابل آیندهوون را بثمر رساند در فینال پنالتی خودش را از دست داد تا شاگردان سیمئونه بار دیگر دست شان از جام کوتاه بماند.

اتلتیکو و آیندهوون فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی به یکدیگر برخورد کردند و پس از تساوی بدون گل در بازی رفت و برگشت کار به ضربات پنالتی رسید که تیم اسپانیایی موفق شد پیروز شود و در نهایت به فینال برسد.

آیندهوون در حالی پای به این بازی می گذارد که در 5 بازی گذشته خودش شکست نخورده و این هفته موفق شد با 4 گل مقابل نایمخن به پیروزی برسد تا با 13 امتیاز در رده دوم جدول لیگ هلند قرار بگیرد. اتلتیکو از طرف دیگر فصل را خوب شروع نکرد و در دو هفته ابتدایی لالیگا تنها 2 امتیاز کسب اما جمعه شب با 4 گل مقابل سلتاویگو پیروز شدند تا با روحیه خوبی به هلند سفر کنند.

آخرین اخبار دو تیم:

آیندهوون در این بازی یورگن لوکادیا مهاجم جوان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. اتلتیکو هم مویا و چرچی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. سیمه ورسالیکو و توماس پارتی هم بنا بر دلایل فنی با تیم به هلند سفر نکردند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و ارقام بازی

این دو تیم 4 بار با یکدیگر در لیگ قهرمانان بازی کردند که سهم اتلتیکو دو پیروزی بوده و دو بازی دیگر هم با تساوی به پایان رسیده است. اتلتیکو و آیندهوون در مرحله گروهی فصل 2008-2007 در یک گروه قرار گرفتند که اتلتیکو در هلند با سه گل پیروز شد و در بازی برگشت هم با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. دیدار رفت و برگشت دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی فصل گدشته هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آیندهوون در 5 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

2031