سیمئونه: فکر کردن به مراحل بعد لیگ قهرمانان گستاخانه است

سیمئونه: فکر کردن به مراحل بعد لیگ قهرمانان گستاخانه است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی اتلتیکو مادرید تاکید کرده تمرکز تیمش روی شکست آیندهوون است و به مراحل بعدی لیگ قهرمانان فکر نمی کند.

به گزارش وبسایت نود، دیگو سیمئونه در آستانه بازی فردا شب مقابل پی اس آیندهوون در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اذعان کرده فکر کردن به مراحل بعدی این رقابت ها در حال حاضر گستاخانه است.

سیمئونه به نقل از نشریه آس در نشست خبری پیش از بازی فردا شب مقابل آیندهوون در لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت:

آیا ما توانایی فتح لیگ قهرمانان را داریم؟ ما توانایی پیروزی در بازی فردا را داریم. فکر کردن راجع به مراحل بعدی در این مقطع گستاخانه است. همه تیم ها به پیروزی در بازی ها برای افزایش اعتماد بنفس شان نیاز دارند. تیم در نیمه دوم بازی مقابل سلتاویگو خودش را آزاد کرد.

آیندهوون ورزشگاه زیبایی با جو فوق العاده ای دارد. مکانی خوب برای شروع کارمان در لیگ قهرمانان این فصل است. شش ماه پیش در بازی که در این ورزشگاه انجام دادیم گلزنی خیلی مهم بود چون بازی حذفی بود اما الان امتیاز مهم تر است. هر دو تیم نسبت به 15 روز پیش وضعیت بهتری دارند. آیندهوون خصوصا در ضد حملات تیم خوبی است. آن ها فصل گذشته به دو روش متفاوت بازی کردند.

هیچ کس نمی تواند بگوید اگر فردا پیروز شویم به طور قطع از گروه صعود می کنیم. دو فصل پیش در نخستین بازی شکست خوردیم اما در نهایت صدرنشین شدیم. همیشه مهم است که کار را با پیروزی شروع کرد و بازی فردا از این نظر اهمیت دارد اما اگر اینطور نشود هم دنیا به پایان نرسیده است. هنوز 5 بازی دیگر در پیش خواهیم داشت.

باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم. فصل پیش در این ورزشگاه در نیمه نخست موقعیت های زیادی داشتیم اما از آن ها استفاده نکردیم. ما هیچ وقت آرام نیستیم و همیشه اشتیاق زیادی برای شروع بازی دارم. با بازیکنان جدیدمان انتظارات زیادی را به وجود آوردیم.

2031