اشمایکل: امیداورم چهارشنبه شب سربلند باشیم

اشمایکل: امیداورم چهارشنبه شب سربلند باشیم

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان دانمارکی لستر سیتی ابراز امیدواری کرد این تیم در دیدار با اف سی بروژ در لیگ قهرمانان اروپا بتواند با ارائه یک بازی خوب از بحران خارج شود.

به گزارش وب سایت نود، مدافع عنوان قهرمانی در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس شکست سنگینی برابر لیورپول متحمل شد تا با روحیه ای نامساعد پای به لیگ قهرمانان اروپا بگذارد. کسپر اشمایکل سنگربان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس درباره نخستین حضور در لیگ قهرمانان اروپا و دیدار هفته اول آنها برابر اف سی بروژ بلژیک ابراز امیدواری کرد در بازی چهارشنبه بتوانند با ارائه یک بازی خوب و در شأن قهرمان لیگ انگلیس، اعتبار از دست رفته خود را بازیابند. وی در این باره به وب سایت رسمی باشگاه لستر سیتی گفت:

در بازی برابر لیورپول اصلاً در حد و اندازه های خودمان ظاهر نشدیم و تاوان آن را هم پرداختیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند. لیورپول بازی شناوری انجام داد. لیورپول با ارائه این بازی شخصیت تیمی بالای خود را نشان داد؛ تیم ما اصلاً در فرم ایده آل خود قرار نداشت. لیورپول با پیروزی برابر تیم قهرمان سال گذشته، اعتبار دوچندانی کسب کند. آنها بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردند و دلیل آن هم وجود منابع مالی هنگفت در باشگاه های بزرگ است.

وی درباره عملکرد شاگردان یورگن کلوپ در دیدار روز شنبه گفت:

بازیکنان لیورپول بارها دفاع کناری ما را دور زده و از کناره ها موقعیت سازی می کردند. دفاع کردن آنها بسیار دشوار بود. شب سختی را در آنفیلد پشت سرگذاشتیم، اما باید دوباره از جا بلند شویم و به بازی آینده مان فکر کنیم. می خواهیم روز چهارشنبه با سربلندی بازی را به پایان برسانیم.

2081