کوکو: هدف ما صعود از مرحله گروهی است؛ باید از فرصت هایمان مقابل اتلتیکو استفاده کنیم

کوکو: هدف ما صعود از مرحله گروهی است؛ باید از فرصت هایمان مقابل اتلتیکو استفاده کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پی اس وی آیندهوون عنوان کرده هدف تیمش در لیگ قهرمانان صعود از مرحله گروهی است.

به گزارش وبسایت نود، فیلیپ کوکو در آستانه دیدار فردا شب مقابل اتلتیکو مادرید در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اذعان کرده انتظار بازی نزدیکی را مقابل شاگردان دیگو سیمئونه دارد و از بازیکنانش خواسته از فرصت هایشان نهایت استفاده را بکنند.

کوکو در نشست خبری پیش از بازی فردا شب مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت:

اتلتیکو تیم بسیار قدرتمندی است و ما 15 موقعیت گلزنی پیدا نخواهیم کرد. باید با سازماندهی بازی کنیم تا جلوی بازی آن ها را بگیریم. باید عملکرد خوبی داشته باشیم و با انرژی و اشتیاق بازی کنیم. تنها در این صورت می توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. باید واقع بین بود. هدف ما صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است. باید واقع بینانه بازی کنیم و ساده لوح نباشیم. نباید با ترس بازی کنیم.

در لیگ قهرمانان باید به خودتان باور داشته باشید در غیر این صورت حضور در این رقابت ها پیروزی در این بازی شروع رویایی خواهد بود اما تساوی هم نتیجه قابل قبولی است. برای اتلتیکو احترام قائل هستیم اما ترسی از رویایی با آن ها نداریم. جو ورزشگاه ما روی حریفان تاثیر می گذارد. مربیان تیم های حریف همیشه این را می گویند و بازیکنان ما هم از این موضوع بهره می برند.

بازی فردا با بازی فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی متفاوت است. ما الان در مرحله گروهی هستیم. نکته دو بازی فصل گذشته این بود که در مقابل اتلتیکو فرصت های گلزنی کمی پیدا می کنیم بنابراین باید از معدود فرصت هایمان استفاده کنیم.

2031