توماس مولر: کیفیت بالای آنچلوتی، بهترین پشتوانه بایرن برای فتح لیگ قهرمانان اروپا

توماس مولر: کیفیت بالای آنچلوتی، بهترین پشتوانه بایرن برای فتح لیگ قهرمانان اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - کارلو آنچلوتی یک پیشینه بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا داشته و توماس مولر اطمینان دارد که مربی جدید بایرن مونیخ، آن موفقیت های بزرگ اروپایی را در این تیم آلمانی نیز تکرار خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، توماس مولر امیدوار است که کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ بتواند همان موفقیت های بزرگ دوران مربیگری اش در لیگ قهرمانان اروپا با تیم های مختلف را در بایرن مونیخ تکرار کند. آنچلوتی علاوه بر سه قهرمانی در مهم ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی به عنوان مربی، دو بار هم به عنوان بازیکن به این مهم نائل شود.

آخرین قهرمانی بایرن مونیخ در این مسابقات به 4 فصل پیش و دوران مربیگری یوپ هاینکس باز می گردد در حالی که باواریایی ها به همراه پپ گواردیولا طی 3 فصل متوالی نتوانست به این عنوان اروپایی دست یابد. بایرن مونیخ در اولین مسابقه فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به مصاف روستوف روسیه می رود که دو بازیکن ایرانی را نیز در اختیار دارد. توماس مولر درباره این بازی می گوید:

کیفیت بالای مربیگری آنچلوتی به ما کمک خواهد کرد. امیدوارم که او احساس ویژه ای نسبت به لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. تیم ما تشنه قهرمانی در این جام است. ما هنوز راضی نیستیم و همه چیز در تمریناتمان حول موفقیت و قهرمانی است.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ درباره رویارویی تیمش با روستوف می گوید:

لیگ قهرمانان شرایط خاص خودش را دارد. من 3 بار به عنوان مربی، قهرمان شده ام. فردا شروعی است برای تیم ما. این بازی برای ما خیلی مهم است و هر کاری برای آن خواهیم کرد. ما از توان بالقوه برای قهرمانی در این جام برخوردار هستیم و ماه های مارس و آوریل بسیار جدی است. فعلاً باید گام به گام حرکت کرده و ابتدا در گروه خود به عنوان اول دست یابیم.

گفتنی است که بایرن مونیخ به همراه تیم های روستوف، آیندهوون و اتلتیکو مادرید در گروه D این مسابقات حضور دارد.

4464