اسپورتینگ لیسبون به فکر بازگرداندن رونالدو

اسپورتینگ لیسبون به فکر بازگرداندن رونالدو

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس باشگاه اسپورتینگ لیسبون، برونو د کاروالیو اعلام کرد که این باشگاه علاقه دارد تا کریستیانو رونالدو فوتبال خود را در این باشگاه به اتمام برساند.

به گزارش وبسایت نود، رونالدو فوتبال خود را از باشگاه اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و بعد از سال‌ها باید در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مقابل این تیم با پیراهن رئال مادرید به میدان برود. پیش از این دیدار، رئیس باشگاه اسپورتینگ لیسبون در این خصوص به مارکا گفت:

بدون شک دوست داریم تا رونالدو فوتبال خودش را در اسپورتینگ به پایان ببرد. این اتفاق بسیار بزرگی برای باشگاه خواهد بود. او همیشه از ما با احترام صحبت کرده است. پس از اینکه قرعه کشی مرحله گروهی انجام شد و متوجه شدیم باید مقابل بازیکن سابق خودمان بازی کنیم حس کردیم که اتفاق ویژه ای برای ما رقم خورده است. هنوز هم احساس می‌کنم فروش رونالدو به منچستر یونایتد برای ما یک شکست تجاری بود و رونالدو نیز برای ترک کردن باشگاه بسیار جوان بود.

در حالیکه کاپیتان تیم ملی پرتغال اعلام کرده بود که دوست دارد تا در رئال مادرید بازنشسته شود و به نظر می رسد قرارداد خود را با این باشگاه اسپانیایی به زودی تمدید خواهد کرد، باز هم کاروالیو امیدوار است تا این بازیکن 31 ساله روزی در ورزشگاه خوزه آلوالاده به میدان برود. او در این مورد افزود:

ما برای بازگرداند او تلاش خود را خواهیم کرد، ما چنین کاری را با نانی نیز انجام دادیم و او یک فصل را به صورت قرضی در باشگاه ما بازی کرد.

دو تیم رئال مادرید و اسپورتینگ لیسبون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

1899