ویلشر: مطمئنم به درد برنامه های بورنموث می خورم

ویلشر: مطمئنم به درد برنامه های بورنموث می خورم

وبسایت رسمی برنامه نود - جک ویلشر هافبک قرضی این فصل بورنموث شرایط خود در تیم جدیدش را خوب توصیف کرد و با اطمینان از روزهای موفقش در ادامه فصل گفت.

به گزارش وب سایت نود، این هافبک 32 ساله که تابستان امسال با جدایی از آرسنال به بورنموث پیوست، بسیار مصمم است تا با ارائه بازی های خوب پاسخ قاطعی به منتقدانش بدهد.

پس از آنکه آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال به جک ویلشر اعلام کرد به دلیل مشکلات مربوط به آسیب دیدگی، باید آمادگی خود برای حضور در ترکیب اصلی تیم را ثابت کرده و بیش از اندازه تلاش کند، جک ویلشر هم در روز آخر نقل و انتقالات پنجره تابستانی با قرارداد قرضی یک ساله به بورنموث پیوست. ویلشر در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، در دیدار برابر وست برومویچ روی نیمکت ذخیره ها نشست و بسیار مصمم است تا در ادامه فصل کیفیت خود را به کادر فنی تیم نشان دهد. جک ویلشر در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه بورنموث در مورد شرایط تیم گفت:

همه در مورد آمادگی من سئوال یا انتقاد می کنند اما به شما اطمینان می دهم که می توانم با حضور در زمین به همه ثابت کنم که منتقدانم سخت اشتباه می کنند. مهم ترین هدفم اینست که آمادگی بالای خود را نشان دهم تا همه منتقدان متوجه قضاوت اشتباه شان بشوند. هدف من از پیوستن به بورنموث این بود که تا حد امکان بتوانم بازی کنم.

جک ویلشر در ادامه این گفتگو اظهار داشت:

البته خوب است که در هفته های اول بتوانم دقایق اندکی به میدان بروم تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوم، درست به همان طریقی که توانستم بازیکن ثابت آرسنال شوم. به نظرم به درد برنامه های تیم می خورم. اکنون در سمت راست خط میانی بازی می کنم و به خوبی می توانم از عهده آن بربیایم. در هر پستی که مربیان بخواهند می توانم بازی کنم. البته هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، پس باید متناسب با شرایط هر بازی تصمیم گیری کرد.

2081