خوانندگی نیمار صدای هواداران بارسلونا را درآورد

خوانندگی نیمار صدای هواداران بارسلونا را درآورد

وبسایت رسمی برنامه نود - نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا روز گذشته در صفحه توئیتر خود پیامی را منتشر کرد که صدای برخی هواداران بارسلونا در فضای مجازی را درآورد.

به گزارش وب سایت نود، ستاره برزیلی بارسلونا در این پیام که اصلاً به فوتبال مربوط نمی شود، از فعالیتش در عالم خوانندگی خبر داد و اعلام کرد تا چند روز آینده اولین آهنگش را منتشر خواهد کرد.

ستاره 24 ساله برزیلی در رقابت های المپیک ریو 2016 همراه با تیم ملی المپیک کشورش به مدال طلای مسابقات فوتبال دست یافت، نخستین آهنگ خود به نام نیموزیکو را در صفحه فیسبوکش به اشتراک خواهد گذاشت. نیمار با گذاشتن این پیام در صفحه توئیتر خود، شایعات مربوط به خواننده شدنش را تأیید کرد:

روز چهارشنبه رسماً فعالیت در عرصه موسیقی را آغاز می کنم و اولین آهنگم را در صفحه فیسبوک منتشر خواهم کرد. روز چهارشنبه نیموزیکو را گوش کنید.

نیمار برزیلی روز یکشنبه مسلماً بیشتر نگران و درگیر انتشار اولین آهنگ خود بوده تا به فکر عملکرد ضعیف در بازی برابر آلاوز که منجر به شکست 2 بر یک کاتالانها شد. انتشار این پیام از سوی نیمار آن هم روز بعد از نخستین شکست این فصل بارسلونا در لالیگا، با انتقاد برخی از هواداران بارسا در شبکه های اجتماعی همراه بود.

2081