کونته: مدافعان سوانسی از دقیقه یک روی کاستا خطا می کردند

کونته: مدافعان سوانسی از دقیقه یک روی کاستا خطا می کردند

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال چلسی با درخشش بازیکن ملی پوش اسپانیایی خود از شکست برابر سوانسی گریخت.

به گزارش سایت نود، با تساوی تیم های چلسی و سوانسی، اکنون منچستر سیتی با 12 امتیاز از چهار بازی خود به تنهایی در صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

پس از تساوی تیم های چلسی و سوانسی سیتی در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال چلسی ضمن تمجید از عملکرد مهاجم خود، از نحوه قضاوت آندره مارینه داور بازی ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت در طول بازی دفاع حریف خطاهای زیادی روی کاستا انجام داد که یا از دید داور دور ماند یا داور آنها را خطا تشخیص نداد. دیگو کاستا که در این دیدار هر دو گل چلسی را به ثمر رساند، در طول بازی هفت بار هدف خطای بازیکنان سوانسی قرار گرفت و این در حالیست که مهاجم چلسی در طول بازی تنها یک خطا داشت و به خاطر همین یک خطا با کارت زرد داور جریمه شد. کونته پس از بازی به اسکای اسپورت گفت:

امروز بازیکنان حریف از دقیقه یک تا دقیقه 94 بازی فقط روی دیگو کاستا خطا می کردند. خیلی جالب است که داور به بازیکنان این تیم را با کارت قرمز جریمه نکرد.

آنتونیو کونته در ادامه واکنش کاستا نسبت به بازی خشن بازیکنان حریف را بسیار تمجید کرد و گفت:

در هر بازی خبرنگاران درباره خشونت دیگو کاستا از من سئوال می کنند، اما خوشحالم که امروز با وجودی که خطاهای زیادی روی او انجام شد، اما خودش را کنترل کرد. به نظرم مدافعان حریف او را به خوبی می شناسند و می خواستند که او را تحریک کنند. اما کاستا هم به خوبی متوجه این مسئله بود و با دو گلی که به ثمر رساند، پاسخ خوبی به آنها داد.

تیم های فوتبال چلسی و سوانسی در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به تساوی 2 -2 رسیدند.

2081