زانتی: فصل جدید برای اینتر از امشب آغاز خواهد شد

زانتی: فصل جدید برای اینتر از امشب آغاز خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از کسب یک امتیاز از دو بازی نخست فصل، زانتی معتقد است فصل جدید برای اینتر از بازی امشب تیمش مقابل پسکارا آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل ازFourFourtwo اینتری ها در حالی در هفته سوم رقابت‌های سری آ برابر پسکارا به میدان می‌روند که در دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. پیش‌ازاین دیدار، زانتی به خبرنگاران گفت:

ما دو هفته زمان داشتیم، البته به‌جز بازیکنانی که همراه تیم‌های ملی خود بودند و مربی هم‌ زمان خوبی برای ارزیابی نقاط ضعف و قوت تیم داشته است. ما بازیکنانی با قابلیت‌های بالا داریم و امیدواریم از بازی امشب توانایی‌هایمان را نشان دهیم. بازیکنان اینتر باید به خاطر پیراهن باشگاه تلاش بیشتری کنند. همه ما انتظار یک بازی خوب را از آن‌ها داریم چراکه فصل برای ما تازه آغازشده است.

وی ادامه داد:

زمان دوهفته‌ای که پس از بازی قبل داشتیم، باعث شد به درک بهتری از شرایط دست پیدا کنیم. مربی جدید ما ایده‌های خودش را دارد و تطبیق آن با فوتبال ایتالیا نیازمند زمان است. ما بازیکنان خوبی داریم و مربی می‌خواهد در هر ورزشگاهی نمایش خوبی داشته باشیم. همه ما با دی بوئر صحبت می‌کنیم و می‌خواهیم به او کمک کنیم. می‌دانیم بازی امشب بازی سختی خواهد بود و در تلاشیم به مربی تیم کمک کنیم.

درحالی‌که دی بوئر به‌تازگی سیستم بازی تیم را به 4-2-3-1 تغییر داده است، زانتی در مورد خط هافبک تیم می‌گوید:

بانگا پست شماره 10 را به‌خوبی می‌شناسد و می‌تواند به‌خوبی برای تیم مفید باشد. او بازیکن خوبی است و پاس‌های نهایی خوبی ارسال می‌کند. با حضور بانگا و ماریو در تیم، نیاز به بازیکنی مثل گری مدل داریم تا بتواند پاس‌های ساده بدهد.

1405