سوانسی 2-2 چلسی؛ فرار از شکست با درخشش کاستا

سوانسی 2-2 چلسی؛ فرار از شکست با درخشش کاستا

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی در شبی که بازی خوبی ارائه کرد اما روی اشتباهات فردی در آستانه شکست قرار گرفته بود با درخشش کاستا توانست به یک امتیاز دست یابد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های سوانسی و چلسی از هفته چهارم لیگ برتر در ساعت 19:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 18: در حالی که تیم میزبان داشت رفته رفته خودش را در زمین پیدا می کرد این چلسی بود که روی پاس زیبای اسکار و ضربه تمام کننده کاستا موفق شد به گل برسد.

دقیقه 21: چلسی می توانست بلافاصله به گل دوم خودش برسد. هازارد به راحتی از مدافع سوانسی عبور کرد و کنج دروازه این تیم را هدف گرفت اما فابیانسکی مانع باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه 44: کاستا که توپ روی کرنر ارسالی در دهانه دروازه به او رسید می توانست اختلاف را در لحظات پایانی نیمه نخست بیشتر کند اما ضربه این بازیکن در عین ناباوری از فاصله ای نزدیک به بیرون رفت.

دقیقه 59: سوانسی به دلیل خطای کورتوا روی سیگوردسون صاحب یک ضربه پنالتی شد که این بازیکن توانست آن را به گل تبدیل کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 62: تیم میزبان در عرض تنها 3 دقیقه توانست بازی باخته را با برد عضو کند. لروی فر در موقعیتی مناسب توپ را از گری کیهیل گرفت و توپ را از بین پاهای کورتوا وارد دروازه چلسی کرد تا شاگردان کونته از حریف خودش عقب بیفتند.

دقیقه 66: هازارد روی یک ضد حمله پا به توپ شد و از یکی از مدافعان سوانسی عبور کرد و به سمت دروازه سوانسی حرکت کرد اما ضربه پایانی خوبی نزد و فابیانسکی در برگشت ضربه کاستا را هم مهار کرد.

دقیقه 81: دیگو کاستا دومین گل خودش را بثمر رساند و توانست بازی را به تساوی بکشاند. مهاجم چلسی شوت ایوانوویچ که به بازیکنان سوانسی خورد و برگشت را در شلوغی محوطه جریمه با یک ضربه برگردان تماشایی که به یکی از بازیکنان سوانسی برخورد کرد و تغییر مسیر داد را وارد دروازه این تیم کرد.