لیگ قهرمانان اروپا/ رونالدو ضعیف کش است!

لیگ قهرمانان اروپا/ رونالدو ضعیف کش است!

رونالدو در رقابت های مرحله قبل لیگ قهرمانان فقط مقابل تیم هایی گل زد که هیچ کدامشان در این دوره حضور ندارند.

به گزارش کاپ، کریستیانو رونالدو فصل گذشته 16 گل در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا زد، اما مقابل تیم هایی که هیچ کدامشان امسال در این تورنمنت حضور ندارند.

ستاره پرتغالی در برد 4 بر صفر رئال مقابل شاختار دونتسک هت تریک کرد که دو گل از سه گلش را از روی نقطه پنالتی زد. بعد از آن مقابل مالمو و بازی خارج از خانه او 2 گل برای تیم رافا بنیتس زد، اما در بازی مقابل پاری سن ژرمن، هم بازی رفت و هم برگشت نتوانست گلی بزند. در دیداری که رئال یک بر صفر پی اس جی را برد تک گل سفیدپوشان را ناچو زد.

در دیداری که مادرید در اوکراین شاختار را 4 بر 3 شکست داد ستاره 31 ساله دو گل زد و در برد 8 بر صفر مقابل مالمو هم 4 گل زد.

در مرحله حذفی با زیدان در بازی رفت و برگشت مقابل رم در هر کدام یک گل زد و مقابل وولفسبورگ هم هت تریک کرد. اما در خانه مقابل منچسترسیتی و در بازی نیمه نهایی گلی نزد. او البته بازی رفت را از دست داده بود و در فینال مقابل اتلتیکو هم نتوانست گلی بزند و در ضربات پنالتی توانست دروازه این تیم را باز کند.

در نتیجه همه 16 گلی که او زده مقابل 4 تیم شاختار، رم، مالمو و وولفسبورگ بوده و هیچ یک از این تیم ها این دوره در رقابت های لیگ قهرمانان حاضر نیستند.

مالمو سال گذشته در سوئد پنجم شد و نتوانست راهی این مسابقات شود، وولسفبورگ هم در بوندسلیگا هشتم شد، شاختار قهرمان اوکراین نشد و رم هم در بازی های پلی آف مغلوب پورتو شد.

رونالدو بعد از مصدومیتش در فینال یورو 2016 در دیدار مقابل اوساسونا به میدان رفت و خیلی زود گل هم زد. او باید روز چهارشنبه در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف تیم سابقش، اسپورتینگ لیسبون برود و این اظهار نظر ها درباره او وجود دارد که در لیگ قهرمانان ستاره پرتغالی «ضعیف کش» است.