آرامش هیگواین پس از گلزنی برابر ساسولو

آرامش هیگواین پس از گلزنی برابر ساسولو

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال یوونتوس در هفته سوم سری آ موفق شد ساسولو را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و با 9 امتیاز به صدر جدول رسید.

به گزارش وب سایت نود، گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی یوونتوس در دیدار دیشب دو گل به ثمر رساند و نقش مهمی در این پیروزی ایفا کرد. هیگواین در همان ده دقیقه ابتدایی بازی دو گل برای یوونتوس زد و گل سوم این تیم را هم میرالم پیانیچ به ثمر رساند.

گونزالو هیگواین با 3 گل زده در سه هفته نخست به آرامش نسبی رسیده و با روحیه ای بسیار خوب به استقبال اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا می رود. این مهاجم آرژانتینی پس از بازی برابر ساسولو، به Mediaset گفت:

حالا به آرامش رسیده اما البته هنوز روزهای خوب من و یوونتوس نرسیده و به هواداران قول می دهم روزهای بهتری در انتظار آنها باشد. البته مهم ترین مسئله برای من پیروزی یوونتوس است. خوشبختانه در این بازی موفق به گلزنی شدم، و فکر می کنم به طور کلی عملکرد خوبی داشت و پیروز شدیم. الان فقط سه بازی در لیگ انجام داده ایم و مطمئناً در ادامه درک بهتری از سایر بازیکنان در درون زمین خواهیم داشت، الان به هماهنگی و درک متقابلی با دیبالا رسیده ام. واقعاً از آمدن به یوونتوس بسیار خوشحالم.

هیگواین در مورد دیدار روز چهارشنبه یوونتوس در برابر سویا اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت:

دیدار بسیار دشواری خواهد بود و باید تمام تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز به کار بگیریم. بدون شک لیگ قهرمانان بهترین و شگفت انگیزترین رقابت باشگاهی است؛ تیمی که می خواهد در لیگ قهرمانان موفق باشد، باید سخت کار کند تا پیروز شود.

2081