رانیری: این لیورپول مهارشدنی نبود

رانیری: این لیورپول مهارشدنی نبود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی ایتالیایی لستر سیتی پس از شکست سنگین برابر لیورپول تأکید کرد باید تیمش را به لحاظ روحی و فنی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا بازسازی کند.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال لستر سیتی روز شنبه در ورزشگاه آنفیلد میهمان لیورپول بود که در پایان شکست سنگینی را متحمل شد تا پیش از نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا شرایط روحی مساعدی نداشته باشد.

در این بازی که از هفته چهارم لیگ برتر برگزار شد، لیورپول نمایش فوق العاده بهتری نسبت به مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر داشت و در پایان با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. روبرتو فرمینیو (دو گل) و مادیو مانه و آدام لالانا گل های میزبان را زدند، و جیمی واردی هم تک گل لستر سیتی را به ثمر رساند. پس از این دیدار، لستر سیتی برای اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا به بلژیک سفر خواهد کرد. کلودیو رانیری مربی لستر سیتی پیش از سفر به بلژیک در گفتگو با شبکه های بی تی اسپورت و بی بی سی گفت:

این شکست را باید فراموش کنیم. در گذشته هر زمان که شکست می خوردیم، واکنش بسیار خوبی نسبت به آن نشان می دادیم. در این بازی لیورپول شایسته پیروزی بود و بسیار باانگیزه بود تا در اولین بازی خانگی خود به نتیجه خوبی دست یابد.

رانیری با اشاره به اینکه وضعیت مصدومیت دنی سیمپسون روز یکشنبه مشخص خواهد شد، افزود:

در دقایق اولیه بازی خوب بودیم، اما پس از آنکه گل اول را دریافت کردیم کم کم رشته کار از دستمان رفت. پس از گل دوم همه چیز را از دست دادیم. تیم ما همیشه واکنش های مثبتی نسبت به حملات حریف نشان می دهد. اما امروز نتوانستیم چنین کاری را انجام دهیم زیرا لیورپول واقعاً غیرقابل مهار بود.

2081