بصیرت: باید ۴ گل به پیکان می‌زدیم/ تا نیم‌فصل جزو بهترین تیم‌ها می‌شویم

بصیرت: باید ۴ گل به پیکان می‌زدیم/ تا نیم‌فصل جزو بهترین تیم‌ها می‌شویم

به گزارش ورزش 11،  مجید بصیرت در خصوص تساوی یک - یک سپاهان مقابل پیکان اظهار داشت: به نظرم بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شرایط ما زیاد خوب نبود، اما در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم و می‌توانستیم حداقل چهار گل به پیکان بزنیم. با این حال رحمان احمدی خوب کار کرد و دو موقعیت خوب را از ما گرفت. دو توپ ما هم به تیر دروازه خورد.

 

حسین پاپی که ابتدای فصل در لیست مازاد سپاهان بود، زردپوشان را در بازی با پیکان نجات داد و تعویض طلایی شد. مجید بصیرت در واکنش به طرح این موضوع گفت: حسین پاپی بازیکنی است که خوب تمرین می‌کند و تلاش زیادی دارد. پاپی مانند یک بازیکن حرفه‌ای زندگی می‌کند و ویسی به او اعتقاد دارد. حتی قرار بود در این بازی پاپی به‌صورت ثابت بازی کند، اما تشخیص این شد که به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین بیاید و به کارمان هم آمد.

 

مربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به نتایجی که این تیم در فصل جاری گرفته و چندان قابل توجه نیست، خاطرنشان کرد: همه حریفان اصلی ما این هفته مساوی کردند و تیمی آنچنان فاصله نگرفته است. تیم ما هم روز به روز بهتر می‌شود و تا نیم فصل جزو بهترین تیم‌ها خواهیم شد. قطعاً این نتایج را هم جبران خواهیم کرد.

 

بصیرت درباره دیدار هفته آینده سپاهان با ماشین‌سازی در تبریز گفت: ماشین‌سازی تیمی قابل احترام است. برای ما به مانند دیگر تیم‌ها همه بازی‌ها سخت است و فکر نمی‌کنم بازی آسانی داشته باشیم.