پیش بازی پسکارا - اینتر؛ دی بوئر به دنبال اولین برد

پیش بازی پسکارا - اینتر؛ دی بوئر به دنبال اولین برد

وبسایت رسمی برنامه نود - دی بوئر در پی کسب اولین برد در سری آ است.

به گزارش وبسایت نود، اینتر یکشنبه شب در آخرین بازی روز دوم از هفته سوم سری آ، میهمان پسکارا است. یاران دی بوئر که در دو مسابقه ابتدایی خود در این فصل از سری آ، بردی را تصاحب نکرده اند. به دنبال این هستند تا با کسب برد در هفته سوم از بحران ابتدای فصل خارج شوند.

دی بوئر برای این مسابقه، دو مدافع کناری خود را در اختیار نخواهد داشت. ناگاتومو و انسالدی غایب خواهند بود و آندراولی نیز شرایط بازی ندارد. انتظار می رود در غایب دو مدافع کناری نراتزوری، سانتون و دی آمبروسیو در جناحین خط دفاع بازی کنند. ضمن این که پیش بینی می شود دی بوئر در این مسابقه از سیستم 4-3-3 بهره ببرد تا این گونه ژوئائو ماریو خرید جدید این تیم نیز در بهترین سیستم ممکن به بازی گرفته شود.

در سمت مقابل، آکوئیلانی این شانس را دارد تا در مقابل اینتر به میدان برود. البته بعید است هافبک سابق اسپورتینگ لیسبون، از ابتدا برای تیمش به میدان برود. پسکارا از دو بازی قبلیش 4 امتیاز گرفته است و فعلاً در رده ششم قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

نکات بازی

دو تیم آخرین بار در فصل 2012-2013 به مصاف هم رفتند که اینتر در هر دو بازی رفت و برگشت موفق شد پسکارا را شکست دهد. دو پیروزی 2-0 و 3-0.

اینتر در حالی این هفته میهمان پسکارا است که هر 4 بازی گذشته خارج از خانه اش را در سری آ با شکست پشت سر گذاشته است.

در شش مسابقه از هفت بازی گذشته اینتر در خارج از خانه، کمتر از 2.5 گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

اینتر در سه مسابقه قبلی خارج از خانه اش در سری آ، حداقل دو گل را دریافت کرده است.

2021