لیورپول 4–1 لسترسیتی؛ پیروزی قاطعانه شاگردان کلوپ مقابل مدافع عنوان قهرمانی

لیورپول 4–1 لسترسیتی؛ پیروزی قاطعانه شاگردان کلوپ مقابل مدافع عنوان قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم های لیورپول و لسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد لیورپول به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با ارائه یک نمایش هجومی خوب، موفق شد پیروزی درخشانی در بازگشت به آنفیلد ثبت کند.

لیورپول: مینیوله، کلاین، ماتیپ، لوکاس، میلنر، هندرسون، وینالدوم، لالانا، فیرمینو، مانه و استوریج 

لسترسیتی: اشمایکل، سیمپسون، هوث، مورگان، فوکس، محرز، درینک‌واتر، آمارتی، آلبرایتون، اوکازاکی و واردی

دقیقه 13: پاس درعمق جیمز میلنر با تعلل هافبک دفاعی و مدافعین لسترسیتی به فرمینیو رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق دروازه اشمایکل را باز کرد.

دقیقه 31: پاس درعمق به استوریج رسید و این بازیکن با پاس پشت پا، مانه را با دروازه بان حریف تک به تک کرد، ضربه فنی این بازیکن پس از اصابت به دستان اشمایکل وارد دروازه شد تا حساب کار 2-0 شود.

دقیقع 38: پاس ضعیف لوکاس به مینیوله باعث شد تا واردی در دهانه دروازه صاحب توپ شده و یکی از گل های خورده را جبران کند.

دقیقه 40: خروج بد مینیوله باعث شد هوث در موقعیت سرزنی قرار بگیرد که ضربه این بازیکن پس از اصابت به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: روی پاس واینالدوم، لالانا با ضربه ای غیرقابل مهار به طاق دروازه، حساب کار را 3-1 کرد

دقیقه 60: روی پاس محرز، واردی با دروازه بان حریف تک به تک شد که ضربه نه چندان خوب واردی با واکنش مینیوله همراه شد.

دقیقه 78: روی یک ضدحمله و پاس به بیرون لالانا، هندرسون در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه اش با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 89: در یک ضدحمله سریع، مانه توانست اشمایکل که از دروازه خارج شده بود را جا بگذارد. پاس او در دهانه دروازه به فیرمینو رسید تا این بازیکن تیر خلاص را به پیکر شاگردان رانیری شلیک کند.

لیورپولی ها درحالی که برای اولین بار در فصل جاری لیگ جزیره در ورزشگاه خانگی به میدان رفتند، با ارائه نمایشی عالی در فاز هجومی، بازهم مقابل یکی از مدعیان این فصل لیگ جزیره نتیجه ای عالی کسب کردند. هرچند که بازهم ضعف ها و اشتباهات فردی بازیکنان تیم به چشم می آمد.

1405