دی بوئر: فصل اینتر از حالا شروع می شود

دی بوئر: فصل اینتر از حالا شروع می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - دی بوئر نوید روزهای خوبی را داده است.

به گزارش وبسایت نود، فرانک دی بوئر سرمربی هلندی اینتر که تیمش در هفته های آغازین سری آ، نتایج خوبی کسب نکرده است، امیدوار است که در مقابل پسکارا بتواند جبران هفته های گذشته را بکند، دی بوئر در مورد شرایط حال حاضر اینتر می گوید:

از شرایط کنونی خوشحالیم، فصل برای ما تقریباً از حالا آغاز شده است. تنها مشکل ما این است که طی دو هفته گذشته فقط هفت بازیکن در اختیار داشتیم که باورنکردنی است، اما امروز، شنبه، بالاخره تمام بازیکنان را در اختیار داشتیم و توانستیم قدری در کنار هم باشیم و روی بازی با پسکارا تمرکز کنیم. بسیاری از بازیکنان برای تیم های ملی خود نود دقیقه بازی کردند. اما من مطمئنم که بازیکنان تیمم نسبت به دو هفته قبل، از نظر ذهنی و فیزیکی آماده تر هستند. 

اطمینان دارم که شرایط تیم بهتر شده است و بازیکنان پیشرفت هایی داشتند. میخواهم تیمی متحد را ببینم که می داند چطور بازی کند. تیمی که همه همراه هم حمله کنند و در کنار یکدیگر دفاع کنند. اگر این اتفاق بیفتد مطمئن هستم که امتیازها هم از راه خواهند رسید. در بازی مقابل پالرمو نکات مثبتی را در تیم دیدم و فکر می کنم در مقابل پسکارا هم بازی بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت.

باید از نظر ذهنیت و فلسفه بازی دچار تغییر شویم. همه باید دفاع کنند در قالب یک تیم و در کنار هم. اگر یک بازیکن فوروارد توپ را از دست می دهد، نباید 40 یا 50 متر به عقب برگردد تا توپ را باز پس گیرد، بلکه تیم باید دفاع کند.

2021