یوونتوس 3-1 ساسولو، پیروزی پر گل بیانکونری پیش از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس 3-1 ساسولو، پیروزی پر گل بیانکونری پیش از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته سوم سری آ ایتالیا، دو تیم یوونتوس و ساسولو به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان آلگری به دنبال کسب سومین پیروزی خود در سری آ مسابقات بودند تا با قدرت تمام پا به مسابقات لیگ قهرمانان بگذارند.

دقیقه 4: گونزالو هیگواین موفق شد پاس پائولو دیبالا را از گوشه سمت راست محوطه جریمه ساسولو به گل تبدیل کند.

دقیقه 10: گونزالو هیگواین بار دیگر توانست دروازه حریف را با ضربه والی زیبایی باز کند، او پاسی که سامی خدیرا با سر برای او فراهم کرده بود را با شوتی سرضرب به گل تبدیل کرد.

دقیقه 15:  پائولو دیبالا شانس 100 درصد گلزنی داشت اما این بازیکن آرژانتینی خواست تا توپ را برای هیگواین فراهم کند که با دخالت دفاع ساسولو این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 16:‌ سانتر دیبالا در نزدیکی دروازه ساسولو به بونوچی رسید اما این مدافع نتوانست دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 27: لیش اشتاینر در ضد حمله ای که یاران یوونتوس ایجاد کردند توپ را برای پیانیچ ارسال کرد اما ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد، اما این بازیکن بوسنیایی توپ برگشتی را به گل سوم بیانکونری تبدیل کرد.

دقیقه 33: پس از اینکه ضربه کرنر بازیکنان ساسولو از محوطه جریمه این تیم دور شد، آنته ای موفق شد به ضربه ای زیبا گل ساسولو را به ثمر برساند تا این تیم برای بازگشت به این دیدار امیدوار باشد.

نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که بازیکنان یوونتوس با ارائه عملکردی جذاب موفق شدند برتری محسوسی بر حریف داشته باشند تا با شرایط مناسبی به رختکن بروند.

دقیقه 56: عکس العمل تماشایی کانسیگلی مانع از آن شد که پیانیچ بتواند به گل دوم خود در این دیدار برسد، او در مصافی تک به تک نتوانست از محوطه 6 قدم گل چهارم یوونتوس را به ثمر برساند.

دقیقه 68: لیش اشتاینر موفق شد در محوطه جریمه ساسولو در موقعیتی خوب صاحب توپ شود اما یکبار دیگر عملکرد فوق العاده کانسیگلی مانع از به ثمر رسیدن گل چهارم بیانکونری شد.

دقیقه 82: پاس بلندی که پیانیچ به محوطه ساسولو فرستاد، در حالی که می‌رفت تا موقعیتی استثنایی برای دیبالا فراهم کند، اما  دفع توپ زیبای آکربی مانع از آن شد که یووه به گل چهارم برسد.

دقیقه 82: مدافع ساسولو با تکلی که روی پای ساندرو رفت اولین کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

دقیقه 85:‌ مهدی بن عطیه نیز دومین بازیکن اخطاری این زمین شد.

دقیقه 88: در حالیکه مهاجم ساسولو، پولیتانو موفق شد بوفون را نیز از پیش رو بردارد، ضربه او از روی خط دروازه توسط لیش اشتاینر دفع شد تا امیدهای ساسولو از بین برود.

نیمه دوم این دیدار نیز در حالی به پایان رسید که یوونتوس باز هم سوار بر بازی بود و شانس‌های متعددی را از دست داد. با این حالاین تیم 3 امتیاز ارزشمند را از این دیدار کسب کرد تا با آمادگی بیشتری پا به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بگذارد.

1899