صمد همچنان نمی برد/زور یحیی به صبای 10 نفره نرسید

صمد همچنان نمی برد/زور یحیی به صبای 10 نفره نرسید

جدال پرحاشیه صبا و ذوب آهن به تساوی یک-یک انجامید.

به گزارش کاپ، تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در چهارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 18:45 در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی یک - یک خاتمه پیدا کرد.

گل اول این دیدار در دقیقه اول وقت اضافه نیمه نخست توسط مرتضی تبریزی وارد دروازه حامد لک شد تا صبا برای اولین بار در خانه در  جریان بازی دروازه اش باز شود.

نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید اما 45 دقیقه دوم حوادث زیادی به خود دید. ابتدا حمیدرضا دیوسالار در دقیقه 58 بادریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و کار صبا سخت تر از قبل شد اما شاگردان صمد مرفاوی در دقیقه 77 توسط احمد حسن زاده گل تساوی بخش را وارد دروازه محمدرشید مظاهری کردند و در پایان بازی با همین نتیجه به اتمام رسید.

ساکت الهامی مربی تیم صبا به دلیل اعتراض به داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد. همچنین وحید محمدزاده و دانیال اسماعیلی فر دو بازیکن تیم ذوب آهن از موعود بنیادی فر کارت زرد گرفتند.

با این نتیجه صبای قم با 4 امتیاز همچنان در حسرت برد باقی ماند و موقتا در رده دوازدهم قرار گرفت. تیم ذوب آهن هم با تجربه سومین تساوی اش 6 امتیازی شد و موقتا در رده هفتم جدول رده بندی ایستاد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تماشاگر ویژه این دیدار بود.