تراکتورسازی صفر - پرسپولیس صفر؛ یک امتیاز باارزش قبل از دربی

تراکتورسازی صفر - پرسپولیس صفر؛ یک امتیاز باارزش قبل از دربی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیمهای تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 17:15 در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم رفتند.

به گزارش وبسایت نود، این دیدار، جدال تیمهای اول و دوم جدول لیگ برتر بود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه،  علی علیپور و مهدی طارمی.

ترکیب تراکتورسازی:  محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محمد نوری(54- سینا عشوری)، کرار جاسم، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی(46- فرزاد حاتمی) و لوسیانو ادینیو.

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه 4: مهدی طارمی پا به توپ وارد محوطه جریمه تراکتور شد و بعد از جا گذاشتن محمدرضا اخباری می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند که خالد شفیعی با یک تکل خوب توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 7: روی کار ترکیبی بازیکنان تراکتورسازی، با ارسال ایران پوریان، ادینیو صاحب فرصت شد که بیرانوند واکنش به موقعی داشت.

دقیقه 12: روی حمله تراکتوری ها، ضربه مهاجم این تیم در حالی که بیرانوند هم از دروازه خارج شده بود، به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد و به زمین بازگشت.

دقیقه 33: ارسال بازیکنان تراکتورسازی از جناح چپ با ضربه سر مهاجم این تیم همراه بود که بیرانوند توپ را روی خط دروازه گرفت. پس از این صحنه درگیری کوچکی بین بیرانوند و هادی محمدی به وجود آمد که داور، بازیکن تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 42: نفوذ محسن مسلمان از جناح راست با پاس عرضی او برای فرشاد احمدزاده همراه بود که ضربه این بازیکن را اخباری با کمک دفاع مهار کرد.

دقیقه 45: روی ضربه ایستگاهی تراکتورسازی، سروش رفیعی پشت توپ ایستاد که توپ او با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقایق حساس نیمه دوم:

دقیقه 55:  ارسال بازیکنان تراکتورسازی با ضربه سر محمدی همراه بود که توپ او راهی کرنر شد.

دقیقه 67:  جاسم کرار بازیکن عراقی تراکتورسازی با کمال کامیابی نیا از پرسپولیس درگیری فیزیکی پیدا کرد. او به خاطر خطای این بازیکن روی خودش عصبانی شد.

دقیقه 82: به دلیل اعتراض تماشاگران و پرتاب اشیا به زمین داور بازی را متوقف کرد. امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی هم نسبت به این رفتار تماشاگران اعتراض کرد و آنها را به آرامش دعوت کرد.

2051