سلتا ویگو 0-4 اتلتیکو مادرید، بغض مادرید شکست

سلتا ویگو 0-4 اتلتیکو مادرید، بغض مادرید شکست

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان دیگو سیمئونه موفق شدند با بردی پر گل، نخستین پیروزی خود در فصل جدید لالیگا را به دست آورند.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه هر دو تیم برای کسب نخصتین پیروزی در فصل جدید لالیگا پا به این میدان گذاشته بودند، اما در دقایق ابتدایی این دیدار بازی بسیار خشن و درگیرانه ای در جریان بود و این شرایط را برای داور این دیدار سخت کرده بود. دقیقه 24 نخستین خطر جدی اتلتیکو روی دروازه سلتا ویگو ایجاد شد و سانتر خطرناک سائول نیگوئز توسط سرخی گومز به کرنر تبدیل شد. این حمله اتلتی، 10 دقیقه بعد با شوت بوگنودا جواب داده شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت. این حمله آخرین اتفاق مهمی بود که در نیمه نخست این دیدار رخ داد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که اتلتیکو برای رسیدن به گل حملات متعددی را انجام داد و در دقیقه 52 در حالیکه تورس به شکل مشکوکی در محوطه جریمه سلتاویگو متوقف شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت، اما یک دقیقه بعد کوکه توانست روی پاس زیبای گریزمان نخستین گل اتلتیکو مادرید را به ثمر برساند. در دقیقه 73 این دیدار نیز این بار گریزمان موفق شد با پاس گل سائول نیگوئز برای بار دوم دروازه سلتا ویگو را باز کند تا خیال سیمئونه برای برد در این دیدار تا حدودی راحت شود. دقیقه 81 این دیدار، بار دیگر گریزمان برای تیمش گلزنی کرد تا نتیجه این دیدار را 3-0 کند. در ادامه سلتا ویگو دیگر حرفی برای گفتن نداشت و اتلتیکو بار دیگر توسط آنخل کوریا به گل چهارم رسید تا شاگردان سیمئونه اولین برد خود را در لالیگا کسب کنند

دقیقه 53(سلتا ویگو 0-1 اتلتیکو مادرید): کوکه موفق شد سانتر زیبای گریزمان را به گل نخست تیمش تبدیل کند.

دقیقه 73(سلتا ویگو 0-2 اتلتیکو مادرید): سانتر زیبای سائول نیگوئز با ضربه سر آنتوان گریزمان، گل دوم را برای شاگردان سیمئونه به ارمغان آورد.

دقیقه 81(سلتا ویگو 0-3 اتلتیکو مادرید): بار دیگر گریزمان موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کند، اینبار از منطقه راست زمین خوان فران سانتر زیبایی برای مهاجم فرانسوی انجام داد و این مهاجم خطرناک قدر این موقعیت را دانست و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 89(سلتا ویگو 0-4 اتلتیکو مادرید): دقایق پایانی این دیدار، در حالیکه کوکه با حرکتی زیبا در محوطه جریمه توپ را به کوریا رساند، این بازیکن موفق شد گل پایانی این دیدار را به ثمر برساند.

1899