پیش بازی یوونتوس- ساسولو؛ بانوی پیر به دنبال هجدهمین برد خانگی متوالی

پیش بازی یوونتوس- ساسولو؛ بانوی پیر به دنبال هجدهمین برد خانگی متوالی

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از پایان بازی های ملی، هفته سوم رقابت های سری آ با برگزاری مسابقه تیم های یوونتوس و ساسولو آغاز خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، مسابقه تیم های یوونتوس و ساسولو در ورزشگاه اختصاصی یوونتوس به قضاوت مارکو دی بلو از ساعت 20.30 به وقت تهران آغاز می شود که در واقع دیباچه ای بر بازی های هفته سوم سری آ است. یوونتوس بر خلاف فصل گذشته، از همین ابتدا با کسب دو برد متوالی برای رقبای خویش در سری آ خط و نشان می کشد. ساسولو که طی دو فصل اخیر به عنوان یک تیم کوچک ولی جسور و دوست داشتنی مورد توجه علاقه مندان به فوتبال قرار گرفته، طی دو هفته نخست رقابت های سری آ به یک برد و یک باخت رسیده است. بانوی پیر با شکست احتمالی ساسولو و کسب سومین برد متوالی، به تنهایی و بالاتر از دو تیم بندر جنوا بر صدر جدول سری آ تکیه خواهد زد.

نکات آماری این بازی:

یکی از ویژگی های بارز ساسولو این است که در مقابل تیم های بزرگ فوتبال ایتالیا، کارنامه درخشانی بر جای گذاشته ولی آنها طی 6 رویارویی اخیر با یوونتوس، فقط یک بار به پیروزی دست یافته اند. پس از آخرین باخت یوونتوس مقابل ساسولو، 26 بازی بدون شکست برای بیانکونری به ثبت رسید.

این روزها درباره رکوردهای خیره کننده یوونتوس در ورزشگاه اختصاصی و مدرن این باشگاه، مباحث متعددی مطرح شده است. جالب این که اولین گل باشگاه ساسولو در تاریخ سری آ، در همین ورزشگاه به ثمر رسید.

طی 15 فصل از 20 فصلی که یوونتوس در 3 بازی نخست لیگ به 3 برد متوالی دست یافته است، در پایان فصل نیز فاتح اسکودتو شد. حداقل از لحاظ نمادین، کسب سومین برد متوالی فصل جدید سری آ، اهمیت ویژه ای برای یوونتوس خواهد داشت.

ساسولو طی 7 بازی اخیر خارج از خانه، هرگز به نتیجه تساوی نرسیده و 5 برد را در کارنامه دارد. آمار یوونتوس در بازی های خانگی بسیار جالب توجه است. بیانکونری در 17 بازی خانگی اخیر در سری آ به 17 برد دست یافته و تنها 4 گل خورده است. شاگردهای ماسیمیلیانو آلگری طی 30 بازی اخیر سری آ، صاحب 28 برد شده اند.

یوونتوس طی 4 بازی خانگی اخیر مقابل ساسولو در کلیه رقابت ها، 4 برد و 4 کلین شیت را ثبت کرده است. مدافع عنوان قهرمانی سری آ در 5 بازی خانگی اخیر خود در همین رقابت ها، حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

وقتی که یوونتوس شروع خوبی در فصل گذشته نداشت، طی 2 بازی نخست، 24 شوت به سوی دروازه آنها شلیک شد در حالی که طی دو هفته آغازین سری آ در فصل جدید، فقط و تنها فقط 2 شوت داخل چارچوب به سوی دروازه بیانکونری روانه شده است.

در آخرین رویارویی این دو تیم، پائولو دیبالا زننده گل برتری بیانکونری شد. او در این فصل، 9 شوت به سوی دروازه رقبا شلیک کرده که بیشترین تعداد ضربات یک بازیکن تا پایان هفته دوم سری آ بوده هر چند که هنوز پای دیبالا به گلزنی باز نشده است.

سامی خدیرا که نمایشی اعجاب آور در بازی اخیر تیم ملی آلمان داشت، با پیراهن یوونتوس نیز توانسته 4 گل و یک پاس گل طی 6 بازی اخیر سری آ (فصل گذشته و کنونی) را به ثبت برساند.

میرالم پیانیچ پس از ثبت قرارداد 5 ساله با یوونتوس، به علت مصدومیت هنوز با پیراهن بیانکونری در سری آ به میدان نرفته است. شواهد نشان می دهند که دوره مصدومیت وی به پایان رسیده و او پس از حضور در برد 5-0 تیم ملی بوسنی مقابل استونی، احتمالاً در بازی مقابل ساسولو برای اولین بار با پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر در سری آ به میدان خواهد رفت. بنا به اظهار نظر وبسایت هو اسکورد، شاید پیانیچ در نقش تدافعی تری به میدان برود و سامی خدیرا جلوتر از او انجام وظیفه کند. کلودیو مارکیزیو و استفانو استورارو دو بازیکن مصدوم یوونتوس هستند که بدون شک در این بازی حضور نخواهند داشت.

امید اول ساسولو برای گلزنی مقابل یوونتوس، در غیاب دومینیکو براردی مصدوم به ماتئو پولیتانو دوخته شده است. پولیتانو طی 2 بازی نخست سری آ، 8 شوت به سوی دروازه حریفان زده ولی پای او به گلزنی باز نشده است. تقابل آلساندرو ماتری مهاجم کنونی ساسولو با تیم سابقش یکی از نکات مهم این بازی تلقی می شود. غیبت براردی بهترین فرصت برای آلساندرو ماتری و گرگوری دفرل است تا جای پای خویش در خط حمله ساسولو را مستحکم تر کنند. 

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه سایت هو اسکورد:

پیش بینی بازی از نگاه سایت هو اسکورد:

4464