ماتیچ: کانته به مراتب از ماکلله بهتر است

ماتیچ: کانته به مراتب از ماکلله بهتر است

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک صرب چلسی رقیب فرانسوی خود در پست هافبک دفاعی چلسی را بازیکنی بزرگ و حتی بهتر از کلود ماکلله می داند.

به گزارش وبسایت نود، نمانیا ماتیچ، هافبک جوان و صرب چلسی که پس از پیوستن انگولو کانته به آبی پوشان لندنی قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم برایش سخت شده، به ستایش از این هافبک فرانسوی پرداخته است و او را ورژن ارتقا یافته ماکلله می خواند.

به نقل از وب سایت fourfourtwo، ماتیچ در مصاحبه ای که با اسکای داشت گفت:

خیلی از مردم می گویند که او ماکلله جدید است، اما من این‌طور فکر نمی کنم. ماکلله بازیکن بسیار بزرگی بود و همه ما به او احترام می گذاریم، به‌خصوص من زیرا این پست (هافبک دفاعی) را می شناسم و از سختی های آن آگاهم. ولی من فکر می کنم انگولو (کانته) بهتر از او باشد. او وظایف دفاعی خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و در زمان در اختیار داشتن توپ او قابلیت ها و توانایی های بیشتری هم پیدا می کند.

نمانیا ماتیچ که از زمان پیوستن کانته به جمع آبی پوشان زمزمه های زیادی در خصوص جدایی‌اش از باشگاه لندنی شنیده می شود ادامه داد:

می دانم که بازی در این پست (هافبک دفاعی) چقدر دشوار است و خوشحالم که انگولو عملکرد درخشانی دارد و به همین خاطر او تبدیل به بازیکنی بسیار مهم برای ما خواهد شد، شاید یکی از مهم ترین بازیکنان فصل جاری. شرایط برای او بسیار سخت است و طبیعی هم هست که سخت باشد ولی می دانم که او کاملا آماده است. او برای ما بسیار مهم است، به‌خصوص در آن پست. در این پست باید بتوانید تعادل را در تیم برقرار کنید و او کاملا می داند چگونه این کار را انجام دهد. او بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود.

کانته که فصل پیش به همراه لستر سیتی قهرمان لیگ برتر انگلستان شد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به چلسی پیوست.