باشگاه زنیت: قصد تمدید قرارداد ویتسل را داریم

باشگاه زنیت: قصد تمدید قرارداد ویتسل را داریم

وبسایت رسمی برنامه نود - زنیت روسیه مدعی شده است که با پیشنهاد قراردادی جدید، قصد قدردانی از زحمات اکسل ویتسل، هدف باشگاه یوونتوس را دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این هافبک بلژیکی در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی در آستانه انتقال به یوونتوس بود و به مدت 13 ساعت در دفتر باشگاه یوونتوس نشسته بود تا اجازه نامه از باشگاه زنیت صادر شود اما این اتفاق هرگز رخ نداد. ماکسیم میتروفانوف، مدیر اجرایی باشگاه زنیت به Itasportpress گفت:

پیدا کردن یک جانشین مناسب چند ساعت قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالا تقریباً مأموریت غیرممکنی بود. باشگاه مایل است تا قرارداد او را تمدید کند. اگر او جدا شود، کاملاً تصمیم گیری به عهده خودش خواهد بود. ما در حال حاضر پیشنهادی تنظیم کرده ایم که از این بازیکن قدردانی کنیم. در حال حاضر ما فقط می دانیم که ویتسل نمی خواهد تا پایان مدت قراردادش از اینجا جدا شود. او یک حرفه ای است بنابراین جدا از مسئله تمدید قرارداد، می دانیم که می توانیم تا پایان فصل روی او حساب کنیم.

قرارداد ویتسل با زنیت تا پایان سال 2017 اعتبار دارد و جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس پیش تر عنوان کرده که این انتقال تنها به تأخیر افتاده است و منتفی نیست. یوونتوس در تابستان امسال برای خرید این بازیکن بلژیکی 18 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو متغییر در نظر گرفته بود اما حالا با توجه به اتمام قرارداد ویتسل در تابستان آینده، او به صورت آزاد راهی تورین خواهد شد.

1771