مهاجم ساحل عاجی جانشین منتظری نشد

مهاجم ساحل عاجی جانشین منتظری نشد

به گزارش "ورزش‌سه"،  روزنامه و رسانه های خبری قطر امروز در حالی از حضور بازیکنی ساحل عاجی در الاهلی به عنوان جانشین منتظری خبر دادند که باشگاه قطری اعلام کرد خرید جدیدش در پست مهاجم بازی می کند و برای برطرف کردن مشکلات گلزنی به جمع نفرات تیم اضافه شده است.

ویلفرد یاسو مهاجم ساحل عاجی در حالی از لیگ موریتانی به باشگاه الاهلی پیوست که با خرید این بازیکن چهار سهمیه خارجی این باشگاه پر شد اما مصدومیت بدموقع پژمان منتظری در بازی ایران با چین همه برنامه های باشگاه و لوکا بوناچیچ را به هم ریخت تا خبر کنار گذاشتن این مدافع و جذب بازیکنی جدید سر زبان ها بیافتد.

پژمان به دستور باشگاه طی روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی تمام تست های لازم را انجام داد و مشخص شد بین یک تا دو ماه باید از میادین دور باشد به همین خاطر لوکا بر خلاف تصمیم باشگاه زیر بار خارج کردن نام این بازیکن از فهرست نفراتش نرفت و مدعی شد منتظر بازگشت منتظری خواهد ماند. تصمیمی که چندان باب میل مدیران باشگاه الاهلی نبود.

اما روند درمانی مدافع ایرانی هم در نوع خود جالب توجه است چون برخلاف تصمیم باشگاه الاهلی پژمان در صدد است با هماهنگی لوکا و رفقایش در اروپا به یکی از کلینیک های مجهز در مونیخ آلمان رفته و جراحی کتف خود را در این کشور انجام دهد اما باشگاه برنامه دیگری برای مدافع خود در نظر گرفته و ترجیح می دهد این جراحی در یکی از بیمارستان های مجهز دوحه و زیر نظر پزشکان امین باشگاه انجام شود.