بداوی: دست نشان می خواهد دل هوری را به دست بیاورد تا بماند

بداوی: دست نشان می خواهد دل هوری را به دست بیاورد تا بماند

بازیکن اسبق فولاد خوزستان گفت: دست نشان میخواهد دل حسن هوری را به دست بیاورد و به خاطر همین علیه من صحبت کرده است.

علی بداوی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با اینکه پیش بینی هایش از نتایج دو دیدار ابتدایی هفته پنجم لیگ برتر درست از آب درآمد اظهار داشت: میدانستم که این اتفاقات می افتد و به خاطر همین این نتایج را پیش بینی کردم. وگرنه شخصا دوست داشتم نفت آبادان پیروز شود. من فوتبالی کارشناسی می کردم اما فردوسی پور دائما به من می خندید. حالا همه فهمیدند که من خیلی بیشتر از آنچه که برخی فکر می کنند از فوتبال سر در می آورم. 

وی در پاسخ به این سوال که با این روند ممکن است از این پس دست به پیش بینی مسابقات لیگ برتر بزند عنوان کرد: خیر این طور نیست. من اصلا آن قدر لیگ برتر را دنبال نمی کنم که بخواهم دائما نتایجش را پیش بینی کنم. همین یک بار این کار را کردم و خیلی نمیخواهم وارد این گونه مسائل شوم.

بازیکن سابق فولاد خوزستان در واکنش به اظهارات نادر دست نشان مبنی بر اینکه او با پیش بینی پیروزی نفت تهران عرق خوزستانی خود را نشان نداده تصریح کرد: از سرمربی نفت آبادان گلایه دارم. همه می دانم که من یک خوزستانی اصیل هستم و از همه بیشتر تیم های این استان را دوست دارم. من حتی در همان صنعت نفتی که این آقا سرمربی اش است بازی کردم و به اعتقاد خیلی ها بهترین بازیکنش بودم. الان هم هیچ مشکلی با دست نشان و نفتی ها ندارم. بلکه فقط از نظر فوتبالی پیش بینی کردم نفت تهران آبادانی ها را شکست می دهد.

بداوی در پایان با اشاره به اینکه حسن هوری هم از اظهارات او در برنامه 90 ناراحت شده بود خاطرنشان کرد: همه چیز نفت آبادان دست حسن هوری است. دست نشان هم اگر صحبتی در حمایت از هوری انجام می دهد می خواهد دلش را به دست بیاورد تا سال بعد هم سرمربی بماند. دست نشان دائما به دنبال این است که هوری را راضی کند و جایگاه خودش در نفت آبادان مستحکم تر شود.