داستان عجیب رودریگوئز برای رد پیشنهاد تیم های مطرح

داستان عجیب رودریگوئز برای رد پیشنهاد تیم های مطرح

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع سوئیسی که چندین باشگاه مطرح آلمانی خواهان جذب او بودند، اظهار داشت یک نیروی برتر و ماورایی به او الهام شده و از وی خواسته قید رفتن به تیم آلمانی را بزند.

به گزارش وب سایت نود، ریکاردو رودریگز مدعی است که یک نیروی الهام بخش ماورایی از او خواسته تا در وولفسبورگ بماند.

از مدتها پیش باشگاهی از سراسر اروپا به دنبال جذب این مدافع چپ سوئیسی بودند که از جمله می توان به بارسلونا، منچستر سیتی و آرسنال اشاره کرد. اما این مدافع 24 ساله سرانجام تصمیم گرفت این فصل را هم در آلمان بازی کند. رودریگز درباره تصمیم خود به روزنامه سوئیسی Blick گفت:

اصلاً مسئله قیمت قرارداد مطرح نبود؛ شاید این تصمیم من نبود، بلکه این خواسته نیروی برتر و ماورایی بود که در وولفسبورگ بمانم. فکر می کنم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تعداد بسیار اندکی از بازیکنانی که در پست من بازی می کنند، به تیم های جدیدی نقل مکان کردند.

ریکاردو رودریگز در مورد مبلغ پیشنهادهای دریافتی اش گفت:

فکر نمی کنم 25 میلیون یورو مبلغ خیلی زیادی برای من باشد. با توجه به اینکه در حال حاضر 24 ساله هستم و سابقه چهار سال بازی در بوندسلیگا و تیم ملی را هم دارم، این مبلغ نمی تواند خیلی چشمگیر و گران تلقی شود. امسال برای خرید برخی بازیکنان بیش از 40 میلیون یورو پرداخت شد، و این در حالیست که همین بازیکنان با مبالغی بسیار کمتر هم حاضر به بازی در همان تیم هستند. صادقانه بگویم از نظر منچستر سیتی هیچ فوتبالیستی ارزش پرداخت هزینه های نجومی را ندارد اما این رویه و پرداخت های هنگفت در فوتبال حرفه ای جا افتاده است.

بنا بر گزارش های منتشره ریکاردو رودریگز از چندین تیم اروپایی پیشنهاداتی داشت اما سرانجام تصمیم گرفت در وولفسبورگ به کار خود ادامه دهد. وی درباره علت این تصمیمش گفت:

من تا سال 2019 با باشگاه قرارداد دارم و بیش از چهار سال و نیم است که در این تیم حضور دارم و در این باشگاه به شهرت و اعتبار خوبی رسیده ام. از ماندن در وولفسبورگ اصلاً پشیمان نیستم. همه چی آرومه، باور کنید.

2081