آلگری: ساسولو همیشه حریف سختی برای بوده است

آلگری: ساسولو همیشه حریف سختی برای بوده است

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو آلگری با اعلام این موضوع که شاگردانش دیدار سختی مقابل ساسولو خواهند داشت اضافه کرد که داشتن بازیکنان قدرتمند در ترکیب تیمش به او این اجازه را می‌دهد تا در دیدارهای حساس هم به برخی از بازیکنانش استراحت بدهد.

به گزارش وبسایت نود، در آستانه دیدار یوونتوس و ساسولو، مربی یوونتوس اعلام کرد که به برخی از بازیکنانش نظیر دنی آلوز و آندرئا بارزالی استراحت خواهد داد تا لیش اشتاینر در ترکیب بیانکونری قرار بگیرد. علی رغم خستگی کوادرادو و هیگواین، به نظر می رسد این دو بازیکن در ترکیب فردای یوونتوس حاضر خواهند بود.آلگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار اعلام کرد:

بازی مهمی پیش رو داریم و در این دیدار تنها به برد فکر می‌کنیم، در مدت زمانی کوتاه، 7 بازی را باید انجام بدهیم که دو بازی از آنها در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. احتمال اینکه هر یک از بازیکنان در ترکیب اصلی قرار بگیرند وجود دارد چرا که در بین بازیکنانم رقابت بالایی وجود دارد و این رقابت باعث پیشرفت ما خواهد بود، از طرف دیگر هیچ تیمی نمی‌تواند تنها با 11 بازیکن ثابت در دیدارهایی با فاصله 3 روز به میدان برود. همه بازیکنان ما به خوبی تمرین کرده اند و آماده حضور در این دیدار هستند، با این حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم کدامیک شرایط بهتری دارند. هر چیزی در فوتبال امکانپذیر است. در فصل گذشته، در هر دیدار با 5 یا 6 تغییر نسبت به بازی گذشته به میدان می‌رفتیم. برای اینکه با این حجم از تغییرات بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم، باید به تعادل مناسبی برسیم.

آلگری با اشاره به دیدار شاگردانش مقابل ساسولو اعلام کرد که دیدار بسیار سختی پیش رو خواهند داشت و جای هیچ گونه اشتباهی در این دیدار وجود ندارد، او در این باره افزود:

در سال‌های گذشته، ساسولو همواره لحظات سختی را برای ما رقم زده است و همیشه دیدارهای سخت و نزدیکی با این تیم داشته‌ایم. امسال آنها شانس خوبی برای حضور در جام اروپا دارند و از این بابت برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

آلگری زمانی که مربیگری ساسولو را بر عهده داشت، موفق شد در فصل 2007-08 این تیم را به سری بی برساند.

1899