پاریسن ژرمن 1-1 سنت اتین: رستگاری در دقیقه 92

پاریسن ژرمن 1-1 سنت اتین: رستگاری در دقیقه 92

وبسایت رسمی برنامه نود - در اولین دیدار از هفته چهارم لیگ 1 فرانسه، پاریسن ژرمن در خانه میزبان سنت اتین بود که در نهایت با نتیجه 1-1 متوقف شد.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان اونای امری با نمایش نه چندان خوب، در دیداری خانگی برابر سنت اتین متوقف شدند تا پس از 4 دیدار، با 7 امتیاز و یک بازی بیشتر موقتا در مقام سوم جدول قرار بگیرند. ادینسون کاوانی و دی ماریا، این دیدار را از روی نیمکت آغاز کردند و دو تیم در نمایشی نه چندان جذاب، نیمه نخست این دیدار را با نتیجه 0-0 مساوی به رختکن رفتند. پاریسیها نیمه دوم این دیدار را با حملات بیشتری نسبت به نیمه اول آغاز کردند و موفق شدند موقعیت های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند که این موقعیت ها توسط لوکاس و کریچوویاک هدر رفتند. اما در دقیقه 66، ماتوئیدی در محوطه جریمه حریف متوقف شد تا لوکاس مورا تک گل لوکاس مورا را به ثمر برساند. در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی را ایجاد کردند اما در شرایطی که در دقایق پایانی پاریسی ها میتوانستند به گل دوم برسند، ادینسون کاوانی موفق نشد پاس دی ماریا را به خوبی کنترل کند و این موقعیت خوبی برای ضد حمله سنت اتین ایجاد کرد، فرار زیبای مالکوئیت و سانتر او، روبرت بریک را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 66 (پاریسن ژرمن 1-0 سنت اتین): در حالی که ماتوئیدی در محوطه جریمه حریف توپ را در اختیار داشت، با خطای بازیکن حریف متوقف شد تا لوکاس مورا پنالتی به دست آمده را به تک گل پاریسن ژرمن تبدیل کند.

دقیقه 92(پاریسن ژرمن 1-1 سنت اتین): روبرت بریک، سانتر زیبای مالکوئیت را غنیمت شمرد و در دقایق پایانی این دیدار نتیجه را به تساوی کشاند.

1899