رضایت کامل رومانیولی از ماندن در میلان

رضایت کامل رومانیولی از ماندن در میلان

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع میلان گفت تمایل چلسی برای جذب من بسیار لذت بخش بود اما از ماندن در میلان و بازی در سری آ بسیار خوشحالم.

به گزارش وب سایت نود، آلسیو رومانیولی تأکید کرد علیرغم تلاش های زیاد چلسی برای خرید او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، از ماندن در میلان کاملاً احساس رضایت می کند.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چلسی پیشنهاد 35 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن مدافع 21 ساله میلان به باشگاه ایتالیایی ارائه کرد که با مخالفت سران روسونری مواجه شد و تیم انگلیسی در نهایت از خرید این بازیکن صرفنظر کرد و داوید لوئیز را به خدمت گرفت. رومانیولی در مورد پیشنهاد چلسی به Mediaset گفت:

تمایل سایر باشگاه و تیم های اروپایی در واقع مثل تلنگری برایم می ماند که باید پیشرفت بیشتری داشته باشم. البته باید به طور ویژه ای از سیلویو برلوسکونی تشکر کنم که به من اعتماد کرد. تمایل چلسی برای جذب من بسیار لذت بخش است، اما بسیار خوشحالم که در میلان ماندم. این مسئله باید باعث شود تا پیشرفت بیشتر و سریع تری داشته باشم. برلوسکونی به من اعتماد کامل داشت و روی من سرمایه گذاری کرد.

رومانیولی در مورد دعوت شدنش به تیم ملی ایتالیا هم گفت:

از اینکه به تیم ملی دعوت شدم بسیار افتخار می کنم اما این تازه شروع کار من خواهد بود. اینکه بسیاری از بازیکنان میلان در تیم های ملی کشورهایشان بازی می کنند، بیانگر آنست که تیم خوبی داریم و عملکرد بسیار عالی را ارائه می کنیم. از اینرو امیدواریم امسال نتایج بهتری نسبت به چند سال گذشته بگیریم.

رومانیولی با اذعان به این واقعیت که یوونتوس در هر پنج فصلی که قهرمان سری آ شد تیم به مراتب بهتری از میلان بود، به هواداران قول داد که امسال میلان رقابت تنگاتنگی با یوونتوس خواهد داشت. وی درباره وضعیت میلان در دو هفته نخست فصل جدید گفت:

درست است که 3 امتیاز کمتر یوونتوس کسب کرده ایم اما فکر نمی کنم چیزی را از دست داده باشیم و تازه در ابتدای لیگ هستیم. باید با تمرین و تلاش بیشتر در قالب یک تیم پیشرفت کنیم و به موفقیت برسیم. ویچنزو مونتلا همیشه به ما می گوید کنترل توپ را در اختیار داشته باشید تا خودمان آغاز کننده هر حمله ای در بازی باشیم.

میلان در هفته سوم سری آ روز یکشنبه میزبان اودینزه خواهد بود.

2081